folder Tahribat.com Forumları
linefolder Visual Basic - Basic - PicBasic ve Türevleri
linefolder Hızlı Download Programı İle İlgili Bi Soru(UDP Kullanımı)



Hızlı Download Programı İle İlgili Bi Soru(UDP Kullanımı)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    s.a arkadaşlar hemen mevzuya girecem.
    şimdi piyasada ki hozlı download programlarının mantığı kaynağa bir kaç kez bağlanması
    (1-5 dk arası
    5-10 dk arasını indrmek gibi
    amele_2 yine tşkrler )

    şimdi ben bundan farklı birşey yapmaı düşünüorum (okllar bi taitle grsn amk ).
    bunlar yerine UDP"yi kullanarak dosyayı hızlı bi şeklde indiremez miyiz?UDP"yi kullanmamıza biz mi yoksa kaynak mı karar vericek ya da engellicek mi?
    tamam UDP güvenli değil ama mevzu da o değil : D
    yorum-bilgi lernzi bekliorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    a.s.
    şöyle bir bakış açısıyla bakabilirsin olaya. downloader programları indireceği dosyayı parçalayarak indirirler bu yüzden hızlıdırlar, ek olarak yansı sunucu denilen bi sistemle çalışırlar

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hacim bu protokoller arasindaki farki bilmen gerekir ,kafandaki proje nasil birsey bilmiyorum ama UDP ve TCP/IP protokollerini arastir ,paketlerin teslim ve alim islemi bu iki protokolde nasil calisiyor bunu gor ondan sonra kafandaki projeye gore UDP ile avantajin olurmu olmazmi , imkani varmi yok mu ,karar verirsin.Zaten internet uzerine kafa yoracak herkesin bu yaygin protokolleri ogrenmesi gerekir.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    eyv saolun.UDP ve TCP hakkında bilgm var.
    UDP yi kullanmanın çok dezavantajı var ve en önemlisi güvenlik.
    veri kontrolü-virtüel daire bağlantısı-byte işaretleme gibi dalgalar UDP'de yok.
    ama merak ettiğim sadece UDP ile dosyayı çekebilir miyiz.
    bununla beraber hem UDP hem parça parça bağlanarak dosya indirmek çok deli hız katar olaya : D
Toplam Hit: 1576 Toplam Mesaj: 4