folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hizmet Sektörü İçin Devlet Kredisi



Hizmet Sektörü İçin Devlet Kredisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    arkadaşlar kafamda bomba bir fikir var bir danışmanlık firması kurmayı planlıyorum. ancak para yok malesef...

     

    hangi kanallar aracılığı ile ne kadar devlet kredisi bulabiliriz? bilgisi olanlar iletsin lütfen... olurda konuyu kaçırırsam ve yazdıklarınızın işe yarayacağını düşünüyor olursanız pm atın lütfen... proje harika...


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    Ne konuda danışmanlık?


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    ithalat


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    Milamber bunu yazdı:
    -----------------------------

    ithalat


    -----------------------------

    tam adamını buldun :D Kafana birşey takılırsa sorarsın bana. He bu arada dolar 5 aya kalmaz yükselir. Borsa da düşer. Kuracaksan hızlı kur şirketi. İyi kazanılyor şu sıra. Bana da rakip olma.:D


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    teminatın yoksa hiç birşey alamazsın.devlet kredisi dahil.umudunu kes daha kredi aşamasında seni bitirirler.diceksinki teminatım olsa neden paraya ihtiyac duyayım bende sana dicem ki "burası türkiye."önce paranı kazanmanı kimseye yuk olmadan işini yapmanı dilerim çünkü önce zor olan gelir ondan sonra kolaylık gelir.ticaret yapıcaksan bol bol hukuk kitaplarını oku.insana azim kararlılık veriyor.


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    hacılar benimkisi sadece danışmanlık yapacak ama sizin tahmin ettiğiniz gibi bir hukuki danışmanlık değil... TOR5 hacı eğer sen ithalat üzerine hukuki danışmanlık yapıyorsan seninle bu konularda paslaşabileceğiz gibi bir his var içimde ama işte önce parasal bir takım sıkıntıları atlatmam gerekiyor. yani yaptığım işi yapan başka firmalarda var yok değil... ama benimkisi biraz daha özelleşmiş olacak ve çalışılabilecek en uygun insanları buldum fikirin güzelliği burada.


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    Milamber bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacılar benimkisi sadece danışmanlık yapacak ama sizin tahmin ettiğiniz gibi bir hukuki danışmanlık değil... TOR5 hacı eğer sen ithalat üzerine hukuki danışmanlık yapıyorsan seninle bu konularda paslaşabileceğiz gibi bir his var içimde ama işte önce parasal bir takım sıkıntıları atlatmam gerekiyor. yani yaptığım işi yapan başka firmalarda var yok değil... ama benimkisi biraz daha özelleşmiş olacak ve çalışılabilecek en uygun insanları buldum fikirin güzelliği burada.


    -----------------------------

    Kafana birşey takılırsa bana pm atabilirsin hocam. Benim hukuki olarak bilgim kıttır ama tecrübelerim vardır. Benim işim iyi olduğu için herhangi bir girişimde bulunmaya niyetim yok ama her türlü yardım edebilirim. Daha önce büyük bir firmada çalıştıysan güzel ama çalışmadıysan bence projelerini biraz ertele.


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam bazı büyük firmalarda tecrübelerim oldu hatta şimdi bile yazılım anlamında büyük bir projede çalışıyorum ama bu danışmanlık fikri daha 2 gün önce aklıma geldi ve süper bir olay bence... ucuz iş gücü ve yüksek kaliteyi bir araya getirmeyi planlıyorum...


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    hortlatayım bilgisi olan arkadaşlar için


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
Toplam Hit: 924 Toplam Mesaj: 9