Hoparlor Kabini İle İlgili
-
konuyu nereye açacağımı bilemedim ama neyse..
arkadaşlar sormak isteğim şu;
hani bu hoparlor kolonlarının kabinlerini kapladıkları böle halıfleks tipinde bi malzeme varya, işte nedir o?bi arkadaşım oto için mdf den kabin yaptı ama işte bu malzemeyle kaplarsak sesin daha yumuşak geleceğini düşünüyoruz. zaten incelediğimiz bass kolonlarında filan hep kullanılıyo bu. işte bide düşündüğümüz gibi bi etkisi olur mu?
-
Basın içine bidene pinpon topu koyun :) çok fena oluyor
-
o malzemenin elyaf olması lazım hocam. elyafla döşenmiş bir kabinden alacağın ses sert bir "tık tık" yerine yumuşak bir "gümm gümm" olucaktır.
-
sanırım bulamıyacam o siyah şeyi buralarda. izolasyon malzemeleri filan işe yarar mı?
-
-
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------Senin aradığın şey elyaf hacım..
subwoofer dan tok ses elde etme çabaları ve sorular...
-----------------------------çok sağol hocam inceliyorum.
yapıştırıcı sürüp elyafla kaplıcaz.
-
_E_O_R_ bunu yazdı:
-----------------------------konuyu nereye açacağımı bilemedim ama neyse..
arkadaşlar sormak isteğim şu;
hani bu hoparlor kolonlarının kabinlerini kapladıkları böle halıfleks tipinde bi malzeme varya, işte nedir o?bi arkadaşım oto için mdf den kabin yaptı ama işte bu malzemeyle kaplarsak sesin daha yumuşak geleceğini düşünüyoruz. zaten incelediğimiz bass kolonlarında filan hep kullanılıyo bu. işte bide düşündüğümüz gibi bi etkisi olur mu?
-----------------------------
Hacı kabinin iç kısmına balyy sür biraz kurusun daha sonra çok kalın olmamakla birlikte silikon elyafı balyy sürdüğün yüzeylere yapıştır.Küçük çaplı ses sitemlerinde pek fark edilmez ama sesi çok yumuşatır.Professionel sound işi yapanlar daha iyi bilir.
