Hoperlör Takma
-
mrb arkadaşlarrr
yine bi soru ile burdayım :D tek yaptığım sormak ztn
hemen konya geçem
biz bundan bi yıl önce 5+1 ses sistemi almıştık sonra yeni pc aldık
tabi yeni pcnin yanında hoperlör verdiler 2 tane birleşik anladınız ztn tabi bu hoperlörlerinde bas özelliği var yani anlicağınız 2 hoperlördede küçük bi bass var süper bişe neyse konudan sapmiyim ben bu bizim 5+1 i yeni pcye bağladım ama yeni pcde bide ön kısımdada ön hoperlör kısmı var jak girişi ben şimdi bu yeni pcnin hoperlörlerinide bağlamak istiyorum yani bir nevi 7+1.5 yapmak istiiyorum ama bi türlü tüm hoperlörlerden ses alamadım bunların hepsinden verimli ses almak için ne yapabilirim yardım pls
lütfen boş geçmeyin konuyu mutlaka bi bilen vardır
not: ses kartı 5+1
bu olayı bi yerden gördüğümden dolayı soruom
-
şunlardan al bitane bağla http://urun.gittigidiyor.com/STREO-COKLAYICI-ADAPTOR-3-5MM-CIKISINIZI-CIFTLER_W0QQidZZ20972840
-
peki şu çif şeyi tek e çeviren alet olmadan kabloları birleştirerekte yapabilirmiyiz
maksat para gitmesin :D
-
7+1.5 ?
:|
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------peki şu çif şeyi tek e çeviren alet olmadan kabloları birleştirerekte yapabilirmiyiz
maksat para gitmesin :D
-----------------------------
5+1 olarak kullan işte daha iyi ses alayım derken kökten berbat etme -
yakında 30+1 hoparlör nasıl bağlarım sorusu çıkar.
5+1 varsa onu bağla işte niye uğraşıyosunki. düğün salonumu işleticen.
