Hos Geldin 2011
-
Herkese mutlu yıllar
yatabilrisiniz artık d:
ilk benim konu oldu bu arada D
-
İyimi ettik yeni yıla girerek.Bence gereksizdi...
-
Miladi takvimi bu kadar kafanıza takmayın be amk. Zaman bu, ha bir gün önce ha bir gün sonra.
-
ToR5 bunu yazdı:
-----------------------------
Miladi takvimi bu kadar kafanıza takmayın be amk. Zaman bu, ha bir gün önce ha bir gün sonra.
-----------------------------aynen reis ;)
-
ilk senin mi konu oldu :D:D
-
Şimdi 1 saat öncesinden ne farkı var?
en azından benim için yok sadece ömrümden bir gün daha geçti.
-
yarın hiç biri yok
-
DigitalMind bunu yazdı:
-----------------------------
ilk senin mi konu oldu :D:D
-----------------------------
Yeni yılın ılk konusu demek ıstedım D: -
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
yarın hiç biri yok
-----------------------------Sen bizi unutmazsan biz daima varız hocam.
-
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------DigitalMind bunu yazdı:
-----------------------------
ilk senin mi konu oldu :D:D
-----------------------------
Yeni yılın ılk konusu demek ıstedım D:
-----------------------------özür ben farklı anladım :D
-
DigitalMind bunu yazdı:
-----------------------------
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------DigitalMind bunu yazdı:
-----------------------------
ilk senin mi konu oldu :D:D
-----------------------------
Yeni yılın ılk konusu demek ıstedım D:
-----------------------------özür ben farklı anladım :D
-----------------------------
Bosver takma hocam D:
