Host Dosyası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Şimdi arkadaşlar, host dosyasını kullanarak xx.com domainini kendi domainim olan yy.net domainine yönlendirmem gerekiyor.

    127.0.0.1 xx.com

    yaptığımda sunucu bulunamıyor oluyor, buray kadar okey.

     

    Ancak Şu şekilde denemelerim başarısız oldu;

    http://www.yy.net www.xx.com

    www.yy.net  www.xx.com

    yy.net  www.xx.com

     

    Sonra domainimin ip adresini buldum; böyle de denedim olmadı;

    111.22.33.44/~yy.net  www.xx.com

    111.22.33.44/~yy.net/  www.xx.com

     

    ( 111.22.33.44/~yy.net  adresine girdiğimde açılmasını istediğim sayfa açılıyor, adresi kontrol edip de ekledim... )


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Yeni ip alıp domaine yönlendireceksin, sonra

    c:/windows/system32/drivers/etc/hosts notepad ile aç

    ipadresin     www.facebook.com

    ipadresin     facebook.com

    ipadresin     m.facebook.com

     

    şeklinde.


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    yeni ip almadan yapmalıyım bir şekilde /: 

    edit : 1-2 saatliğine ip hibe edebilecek varsa hosting'e atmam gereken dosyalar toplamda 3 tane, 2 kb, harika olur..

    noname tarafından 04/Eki/12 21:34 tarihinde düzenlenmiştir

    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Noneyim bunu yazdı

    yeni ip almadan yapmalıyım bir şekilde /: 

    edit : 1-2 saatliğine ip hibe edebilecek varsa hosting'e atmam gereken dosyalar toplamda 3 tane, 2 kb, harika olur..

    şart.


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    ip şart ama ip lokaldeki bi makinaya siteyi klonlayarakta yapabilirsin, yada bridge gibi bişey yaparsın proxy scriptleri işini görebilir belki

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Wamp + localhost ile hallettim


    ...said addicted.
Toplam Hit: 847 Toplam Mesaj: 6