Hosting Hizmeti Veren Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.

    sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.

    ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    1 gb php host veririm . free. 
    fb.com/mustykte52 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    https://www.guzel.net.tr/

    Buradan al gitsin hocam hostu. Almanya lokasyon kullanıyorum fakat sanki Türkiye lokasyon gibi hızlı. İhs'den iyi bir firma.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Andrei bunu yazdı

    önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.

    sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.

    ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.

    abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı. 

    webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı

    önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.

    sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.

    ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.

    abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı. 

    webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım 

    niye lo bana güvenmirsen mi :D 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    MustyKTE bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı

    önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.

    sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.

    ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.

    abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı. 

    webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım 

    niye lo bana güvenmirsen mi :D 

    :D la oglum guvenmemek degıl hepımızın ısı gucu var ekstra olarak ılgılenemeyebılıyoruz hostla fılan 

    cok mu para kazanıyoruz bılmıyorum ama en babası 50 lıra yuz lıra bıı yemek parası 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    MustyKTE bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı

    önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.

    sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.

    ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.

    abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı. 

    webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım 

    niye lo bana güvenmirsen mi :D 

    :D la oglum guvenmemek degıl hepımızın ısı gucu var ekstra olarak ılgılenemeyebılıyoruz hostla fılan 

    cok mu para kazanıyoruz bılmıyorum ama en babası 50 lıra yuz lıra bıı yemek parası 

    normalde atlamam böyle host vereyim diye. 
    ama ben kendim reseller kullanıyorum,
    mecburen ödüyorum yani , o yüzden arkadaşlar yararlansın . 
    olurda kazara ölürsem o zaman kapanır. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    MustyKTE bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    MustyKTE bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı

    önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.

    sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.

    ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.

    abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı. 

    webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım 

    niye lo bana güvenmirsen mi :D 

    :D la oglum guvenmemek degıl hepımızın ısı gucu var ekstra olarak ılgılenemeyebılıyoruz hostla fılan 

    cok mu para kazanıyoruz bılmıyorum ama en babası 50 lıra yuz lıra bıı yemek parası 

    normalde atlamam böyle host vereyim diye. 
    ama ben kendim reseller kullanıyorum,
    mecburen ödüyorum yani , o yüzden arkadaşlar yararlansın . 
    olurda kazara ölürsem o zaman kapanır. 

    Altına imzamı atarım.

    İki sitem bu abimizde barınıyor. Bir sorun çıkmadı.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
Toplam Hit: 933 Toplam Mesaj: 8