

Hosting Hizmeti Veren Var Mı ?
-
önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.
sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.
ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.
-
1 gb php host veririm . free.
fb.com/mustykte52 -
Buradan al gitsin hocam hostu. Almanya lokasyon kullanıyorum fakat sanki Türkiye lokasyon gibi hızlı. İhs'den iyi bir firma.
-
Andrei bunu yazdı
önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.
sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.
ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.
abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı.
webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım
-
hipokondriyak bunu yazdıAndrei bunu yazdı
önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.
sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.
ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.
abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı.
webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım
niye lo bana güvenmirsen mi :D
-
MustyKTE bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdıAndrei bunu yazdı
önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.
sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.
ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.
abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı.
webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım
niye lo bana güvenmirsen mi :D
:D la oglum guvenmemek degıl hepımızın ısı gucu var ekstra olarak ılgılenemeyebılıyoruz hostla fılan
cok mu para kazanıyoruz bılmıyorum ama en babası 50 lıra yuz lıra bıı yemek parası
-
hipokondriyak bunu yazdıMustyKTE bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdıAndrei bunu yazdı
önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.
sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.
ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.
abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı.
webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım
niye lo bana güvenmirsen mi :D
:D la oglum guvenmemek degıl hepımızın ısı gucu var ekstra olarak ılgılenemeyebılıyoruz hostla fılan
cok mu para kazanıyoruz bılmıyorum ama en babası 50 lıra yuz lıra bıı yemek parası
normalde atlamam böyle host vereyim diye.
ama ben kendim reseller kullanıyorum,
mecburen ödüyorum yani , o yüzden arkadaşlar yararlansın .
olurda kazara ölürsem o zaman kapanır. -
MustyKTE bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdıMustyKTE bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdıAndrei bunu yazdı
önceden cankırca sagolsun hallediyordu islerimi, kendisi halen buradaysa bi el sallayabilir.
sadece hosting degil, domain kaydı icin de tavsiyelerinizi alabilirim. genellikle natro'yu kullanıyordum ama godaddy'ye baktım daha ucuz ancak whois gizleme olayı yok.
ihs'de ücretsizdi gizleme olayı. sitede öyle dosya barındırma olayı olmayacak, teknik yazılar bulunacak sadece, o kadar. o yüzden gereksiz masraf yapmak istemiyorum icin host icin.
abı cankırca yasın vs gıbıp kısıden neden alıyorsunuz ? gıdın fırmadan alın muhatap bulursunuz karsınızda. isimtescil ucretsız godadyde ucretsız degıl mıydı yahu ? yada 1 dolarda olabılır ucretı.
webadamdan al gec 10 lıra fılan yıllık sanırım
niye lo bana güvenmirsen mi :D
:D la oglum guvenmemek degıl hepımızın ısı gucu var ekstra olarak ılgılenemeyebılıyoruz hostla fılan
cok mu para kazanıyoruz bılmıyorum ama en babası 50 lıra yuz lıra bıı yemek parası
normalde atlamam böyle host vereyim diye.
ama ben kendim reseller kullanıyorum,
mecburen ödüyorum yani , o yüzden arkadaşlar yararlansın .
olurda kazara ölürsem o zaman kapanır.Altına imzamı atarım.
İki sitem bu abimizde barınıyor. Bir sorun çıkmadı.