

Hosting Veya Reseller Ariyanlar...
-
Reseller
10 GB alan sinirsiz Domain sinirsiz bandwith aylik 30 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql
20 GB alan Sinrisiz Domain sinirsiz bandwith aylik 50 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql
30 GB alan Sinirsiz Domain sinirsiz bandwith aylik 75 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql + 2 domain bedava
Hosting
100 mb alan sinirsiz bandwith yillik 25 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql
500 mb alan sinirsiz bandwith yillik 50 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql
1000 mb alan sinirsiz bandwith yilik 80 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql
2000 mb alan sinirsiz bandwith yillik 100 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql + 1 domain bedava
istege gore paket yapabilirsiniz ona gore ucretlendirme yaparim...
-
dükkanın önünü kapamıyosak bende duyurumu yapayım yeri gelmişken. host arıyosanız benle de bi görüşün pişman olmazsınız.
-
hocam ben reseller almayı düşünüyorum sana pm attım msn'den konuşalım istersen.. bu arada:
30 GB alan Sinirsiz Domain sinirsiz bandwith aylik 75 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql + 2 domain bedava
burdaki 2 domain bedava olayı ne?? sınırsız domain değil mi zaten
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------hocam ben reseller almayı düşünüyorum sana pm attım msn'den konuşalım istersen.. bu arada:
30 GB alan Sinirsiz Domain sinirsiz bandwith aylik 75 milyon + Sinirsiz mysql sinirsiz mssql + 2 domain bedava
burdaki 2 domain bedava olayı ne?? sınırsız domain değil mi zaten
-----------------------------
bedava 2 tane domain regliyecek adam :) -
edit
-
Tek cazip gelen sınırsız bant olayı gerisi normal hatta bazıları pahalı bile :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Tek cazip gelen sınırsız bant olayı gerisi normal hatta bazıları pahalı bile :)
-----------------------------Evet ben maxiserverden daha ucuza aldım.Ama o kampanya bitti
100 mb alan + 4 gb bandwitch = 10 ytl :)
-
site?
-
ben 500 gb alan + 5 terabayt banwith + sınırsız domain + 1 domain bedava + sınırsız mysql + sınırsız email 'i 3 aylık 80 6 aylık 120 14 aylık 180 den satıyorum
-
manyak inanma kimseye yurt dışından başka bi yerden alma :=)
ne o öyle 500 terebayt dı oydu buydu yarın kapanmayacakları ne malum :)
kimse üstüne alınmasın ama haklıyım yok arkadaş ben 2 defa güvendim turklere yok iyidir öyledir böyledir :)
acıma garibe dönüp sok.r dötüne gibi bi şey oldu yok tövbe bir daha sende iyi düşün :)
-
benim fiyatlarim bunlar %99.9 uptime i da garanti ediyorummm...