folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Hot Shield İnternetin Anasını Ağlattı



Hot Shield İnternetin Anasını Ağlattı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocalar hot shield free versiyon kullanıyordum elite bitti. Neyse o ayrı konu

    Şuan bilgisayarımda hot shield kapalıyken sürekli proxy hatası ssl hatası türevlerini alarak internete giermiyorum. hot shield açıkken girebiliyorum.

     

    nedendir


    "bea"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeitgeist
    zeitgeist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    hafızam beni yanıltmıyorsa aynı sorun bende de olmuştu tarayıcı içindeki vekil sunucu ayarlarından düzeltmiştim.biraz karıştırırsan bulursan ayarlarını.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    zeitgeist bunu yazdı

    hafızam beni yanıltmıyorsa aynı sorun bende de olmuştu tarayıcı içindeki vekil sunucu ayarlarından düzeltmiştim.biraz karıştırırsan bulursan ayarlarını.

    aynı şekilde bendede olmuştu. ve üstteki mesajdaki gibi vekil sunucu ayarından düzeltmiştim ama sonra her firefox u kapatıp açtığımda geri aynı moda dönüyordu.

     

    çözüm hotspotshield i sildim. son sürümünü indirip onu kurdum düzeldi.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    olmadı hocalar çıldırıcam


    "bea"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    tarayıcı için kullanıyorsanız.

    Zenmate'i

    https://chrome.google.com/webstore/detail/zenmate-for-google-chrome/fdcgdnkidjaadafnichfpabhfomcebme?utm_source=chrome-ntp-icon

    tavsiye ederim.

    LizardKing tarafından 04/Mar/14 13:44 tarihinde düzenlenmiştir

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    yerl ağ ayasrtlarından proxy ayarlarını sıfırladım sanırım oldu ama yine güvenmiyorum her an yine hata verebilir bu meret.

     

    sağol hocam bakıyım evet tarayıcı için kullanıyorum


    "bea"
Toplam Hit: 959 Toplam Mesaj: 6