Hotfile-Netload-Fileserve Pre Lazım
-
elinde olan var mı ? elinde olan varsa pm olarak gönderirse sevinirim...
edit: bunlardan sadece biri olsa yeter..
şimdiden teşekürler..
-
Yassak.
Ama yönetim bayramlaşmada olabilir.
-
hmm :D ya gören olurda alırım aldıktan sonra isterse silsinler :D
-
pm attım hocam
-
MiqRoP bunu yazdı:
-----------------------------
pm attım hocam
-----------------------------
hocam kullanıcı adı ve şifre göndermemişsin :Sedit: şimdi geldi cok saol...konu silinebilir ..
-
Görmüşüm Ordaalar Allahıma ordalaar :D bende isterem :)
-
fileserve varsa bende isterim :S
-
Sosyopat bunu yazdı:
-----------------------------
fileserve varsa bende isterim :S
-----------------------------fileserve olan parasıyla aldığından bikaç saatliğinde olsa paylaşmıyor.
Yoksa banada çok lazım.hotfile ımla bile bi kaç saatliğine takas edebilirim.
-
Sosyopat bunu yazdı:
-----------------------------
fileserve varsa bende isterim :S
-----------------------------walla hocam elimde yok ne yalan söyliyim hiç fileserver kullanmadımda.
Edit: 2 kişi aynı anda bi id den girip indirse bişey olur mu?
