folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Hotmaili Açınca Avast Alarm Veriyor.



Hotmaili Açınca Avast Alarm Veriyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek
    bugun sabahtan beri karsılasıyorum. Hotmaili ne zaman açsam avast ötmeye başlıyor. css.wlxrs.com/...... devamı olan bir site için alarm veriyor. İnternettede detaylı bilgi yok bu vırusu nasıl engellerım. Yada mailbox ımla mı alakalı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    karalisteye mi eklenmiş hotmail.com?

    en iyisi kaldır at avastı


    All is well
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    evet bende de verdi.


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek
    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    karalisteye mi eklenmiş hotmail.com?

    en iyisi kaldır at avastı


    -----------------------------
    Avast iyi hocam ya cok sorun cıkarmıyor. At gibide kişnemiyor:D hotmaile mi virüs bulaştı acaba. Yoksa sadece gelen bı mailden dolayı mı tehlıke goruyor.?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    Bir reklam ağından olabilir. Hotmail veya Avast yakında bir açıklama yapar.


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    avast bulur. kaspersky sitesinden indirilmiş  setup içinde virüs bulmuştu zamanında muhterem. o gün vedalaştım avastla o gün bugündür güler geçerim :)


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
Toplam Hit: 1374 Toplam Mesaj: 6