How To Make İt İn America - Dizi
-
geçende öle nette gezinirken gördüm diziyi hoşuma gitti paylaşam ddim. sadece 1sezon var 8bölüm. 2.sezonu 2011 da cıkacak yazıo ama daha cıkmamıs..
Dizi, yirmili yaşlarda ki iki genç olan Ben ve Cameron'ın Amerikan Rüyası'nı gerçekleştirmek üzere New York moda dünyasına adım atmalarını anlatıyor. Lakin büyük bir rekabetin olduğu bu piyasada yer bulmaları rüya gibi gözükmektedir. Gençlerimiz bir yandan kendi işlerini kurmaya çalışırken diğer yandan da takıntılı eski sevgililer, yeni sevgililer ve mafya bozuntularıyla uğraşmak zorundadır.
İzleyiciler ve televizyon yapımcıları tarafından How to Make It in America, Entourage dizisinin New York'ta geçen versiyonu olarak görülüyor. Nitekim dizinin yaratıcısı Ian Edelman Entourage'in ekibinden. (yazıyı bi siteden aldıydımda adını unuttum nese)

-
Diziyi izliyorum gerçekten güzelmiş :)
Biraz geç oldu ama :D
-
2.sezon da basladıydı ama 8.bölümden sonrası gelmedi:( bi güzel yanına özellikle bölüm sonlarında çalan şarkılar baya hoşuma gidiyo bnm
-
ikinci sezon btn'de var.
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------ikinci sezon btn'de var.
-----------------------------2.sezon 8.bölümden sonrası varmı?
-
ugur0 bunu yazdı:
-----------------------------itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------ikinci sezon btn'de var.
-----------------------------2.sezon 8.bölümden sonrası varmı?
-----------------------------S02E08 var en son.
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------ugur0 bunu yazdı:
-----------------------------itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------ikinci sezon btn'de var.
-----------------------------2.sezon 8.bölümden sonrası varmı?
-----------------------------S02E08 var en son.
-----------------------------ondan sonrası cıkmadı demekki oraya kadar izledim ztn saolasn yinede(=
