Hp Compaq Nx6310 Laptopu Açamıyorum(Donanımını) Resimli
-
s.a hocalar
laptopun fanını temizlemek için açmam gerekti.
ancak bu laptop netteki hiçbi anlatıma uymuyo
hepsinde
böyle iken bizimkinde

bizimkinde böyle

laptopun tüm vidalarını söktük.
ancak bu bataryanın olduğu yer bi türlü ayrılmıyor.
yardımlarınızı bekliyorum
-
hocam fanı sökeceksen tamamen açman gerekmiyo. klavye tarafınıda gösteren bi resim koy sana hangilerini sökeceğini söliyim.
-
Klavyende Esc - F1 arasi, F4 - F5 arasi F8-F9 arasi ve F12 scroll arasi bosluk ve centik var mi ? Var ise, ki ben de Hp Compaq 6715b var ona gore konusuyorum, oncelikle laptobun altinda, vidalarin yaninda klavye isareti oluyor, o vidalari sokuyorsun, ardindan, o bahsettigim cektikleri asaga kaydiriyorsun, klavye yerinden kalkiyor ve, fan a oyle ulasiyorsun. Ben boyle temizliyordum, umarim boyledir seninki de.
-
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------Klavyende Esc - F1 arasi, F4 - F5 arasi F8-F9 arasi ve F12 scroll arasi bosluk ve centik var mi ? Var ise, ki ben de Hp Compaq 6715b var ona gore konusuyorum, oncelikle laptobun altinda, vidalarin yaninda klavye isareti oluyor, o vidalari sokuyorsun, ardindan, o bahsettigim cektikleri asaga kaydiriyorsun, klavye yerinden kalkiyor ve, fan a oyle ulasiyorsun. Ben boyle temizliyordum, umarim boyledir seninki de.
-----------------------------
evet hocam aynen söylediklerin var. daha detaylı bi anlatım yapman mümkünmü? -
klavye tarafının resmini koyarsan çizip anlatıcam zaten bende hocam :)
-
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------Klavyende Esc - F1 arasi, F4 - F5 arasi F8-F9 arasi ve F12 scroll arasi bosluk ve centik var mi ? Var ise, ki ben de Hp Compaq 6715b var ona gore konusuyorum, oncelikle laptobun altinda, vidalarin yaninda klavye isareti oluyor, o vidalari sokuyorsun, ardindan, o bahsettigim cektikleri asaga kaydiriyorsun, klavye yerinden kalkiyor ve, fan a oyle ulasiyorsun. Ben boyle temizliyordum, umarim boyledir seninki de.
-----------------------------
tamamdır hocam halloldu sağolasın. virüs işi olursa her türlü :D -
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
klavye tarafının resmini koyarsan çizip anlatıcam zaten bende hocam :)
-----------------------------hayaletkurt kardesimiz galiba bilgili ve anliyor bu islerden, dedigi gibi on kisminida fotograf cek, ben cok anlamadigimdan eminim hayaletkurt arkadasimiz daha iyi yardim eder. Fakat ben kendi bilgisayarimda yaptigim kadariyla soyle anlatayim;
Oncelikle sen alttan ulasmaya calismissin ki bu butun laptop kasasini bastan asagi sokmen demek oluyor ki sakin boyle birseye girisme, teknik servis harici eminim cok zordur bir laptopu sokup bastan monte etmek. Onun icin adamlar soyle bir kolaylik saglamislar, laptopa ve 1 tane ram slotuna klavyenin altindan ulasabiliyorsun. Klavye ise soyle kalkabiliyor. Sana anlattigim centikler vardi, malesef onlari asagi dogru cekmek yetmiyor, ayrica klavyeyi tutan vidalar var. Hatta kasanin altinda 2 tane klavye resmi var minik minik ve bir kapagin yanindalar. Hani o kasanin orta kimina dogru, pilin hemen ust kismina denk gelen. O kapagin vidasini cozup o kapagi cikar, ardindan klavyeyi tutan vidalari gorursun eminim, onlari acarsan buyuk ihtimal artik centikleri kaldirinca klavye yerinden kalkicaktir :) Eger kalkmaz sa bil ki 1-2 vida daha vardir klavyeyi tutan, klavye resmi ara yada vidalari sokmeye calis :) Vidalari soktukten sonra centikleri kaldir ve klavyeyi havaya kaldir, ardindan fanini temizleyebilirsin bence :)
-
Nx6310 dağıttım ama nası anlatıcam şimdi sana menteşe kapaklarını çıkar ordada kasayı tutan vidalar var klavyenın altında olması lazım hatırladıgım kadarıyla ramlerin altındadada bi vida vardı sanki
-
self bunu yazdı:
-----------------------------Nx6310 dağıttım ama nası anlatıcam şimdi sana menteşe kapaklarını çıkar ordada kasayı tutan vidalar var klavyenın altında olması lazım hatırladıgım kadarıyla ramlerin altındadada bi vida vardı sanki
-----------------------------
hocam hallettim diye yazdım genede sağolasın
