Hp Connection Manager-Wwan (Sorun-Nedir,Ne Değildir?)
-
arkadaşlar hediye olarak bi tane hp compaq netbook geldi.sağını solunu kurcalarken sim kart takıldığını gördüm.sim kartı takıp gerekli özelikleri aktif edince aşağıdaki gibi bi pencere çıkıyo.şimdilik anladığım kadarıyla burdan internete girebiliyom.ama anlamadığım bu wwan nedir?3g mi oluyo yoksa?google amcaya baktım bişe anlamadım yardımlarınızı bekliyom

-
wvan bağlandıgın şebeke ile ilgili - sen tıklayınca ikiside otomatik olarak baglaniyor ayrı ayır tıklamiyorsun zaten
-
mehmetcan bunu yazdı:
-----------------------------
wvan bağlandıgın şebeke ile ilgili - sen tıklayınca ikiside otomatik olarak baglaniyor ayrı ayır tıklamiyorsun zaten
-----------------------------valla dostum yıkardakine bağlan diyince ordan bağlanıyo alttakine bağlan dersem ordan bağlanıyo.yani ayrı tıklanıyo da bu wwan ın 3g ile alaksı var mı?
-
sim kartı yuvası olan laptoplar mı war :|
epey cahil hissettim kendimi -_- -
Hediye notebook benim ilgimi daha çok çekti :)
-
karaconda bunu yazdı:
-----------------------------
sim kartı yuvası olan laptoplar mı war :|
epey cahil hissettim kendimi -_-
-----------------------------valla hacı benimkinde var ama öle büyük laptop değil minibook(netbook) internet kullanıcılarına hitaben.öle oyun kuruyum oyunuyum kaldırmaz.
1 gb ram
160 gb harddisk
128 mb ekran kartı
intel atom işlemci
edit: 10.1 inç ekran
ordan masa üstüne 19 inç e geçince gözüm mal oluyo :DD
-
sim kart gömülüde ki kastı - Connetcart ın laptopa gömülmesi- o hp nin laptoplarini türkcell kampanya ile veriyordu enayi gibi bende almiştim:)
-
up
hacılar hediye gelen netbook turkcell in şimdiki kampayası dahilinde verdiği netbook muş şimdi reklamda gördüm tekrar sorayım bu wwan ile 3g arasında bi ilişki var mı?ona göre 3g ye geçe bilirim bi daha modem falan almam
http://www.turkcell.com.tr/bireysel/cihazlar/3Ginternetcihazlari/3Gdizustubilgisayarlar alttaki HP Compaq Mini-Note 110
edit:bundam arkadaşlar buldum sim kartla direkt 3g ye bağlana biliyomuş modem almama gerek yok artık ama şöle bi sorun var benim hattım avea :DDD
