Hp-Dizüstü Recovery
-
recovery cd yapmadan format attım makinaya ama hdd de recovery bölümü duruyor nasıl recovery yapabilirim yada yapabilirmiyim
hp pavilion dv5 1006-et
-
bilgisayarında HP_RECOVERY(D:) duruyorsa eğer tekrar başlat sanırım f13 yada f11 e basılacaktı oradan yapacaksın cd ye falan hiç gerek kalmadan kendisi format atıyor tam aklımda değil karşıma çıkan şeyler ama o şekilde format atmıştım yeniden başlatıp yörüngeleri takip et çok basit 20 dk da atmıştı formatı
-
Başlat/programlar ın altında recovery tools diye falan koyarlar genelde. Olmadı açılırken yazar boot-recovery vs. diye.
-
andidit bunu yazdı:
-----------------------------
Başlat/programlar ın altında recovery tools diye falan koyarlar genelde. Olmadı açılırken yazar boot-recovery vs. diye.
-----------------------------denedeim yapamadım daha açık anlatabilecek biri varsa
-
Bilgisayar açılmadan biosdan sonra,F11 e bas çek,hp recovery ekranı gelicek 1-2 dk sonra.ordan yönergeleri takip et.
-
başka fikri olan
-
yaptım sonunda ihtiyacı olan olursa diye yazılıyo buraya :
ilk olarak hdd recovery bolumu dışında heryeri silin ama biçimlendirmeyin(windows cdlerei iş görür). sonra yeniden başlatın açılırken F11e basın sonra çıkıo karşınarecovery ekranı sonra kalanını halledersin bitincede cdlerini hazırlarsın.
Toplam Hit: 1016 Toplam Mesaj: 7
