folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hp Kullanıcıları FN Tuşu



Hp Kullanıcıları FN Tuşu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Merhabalar arkadaşlar bizim alet hp g6 2212 et hp kullananlar bilir.f1 f2 f12 ye kadar kullanmak için FN ye basıp ordan hangi f tuşunu kullancaksak ona basmamız gerekiyor.Oyunlarda bu sıkıntı oluyor.Bunu nası deaktif edebilriz ya da tam tersi duruma çevirebiliriz.

    Teşekkürler


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unchain
    unchain's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2012
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı

    Merhabalar arkadaşlar bizim alet hp g6 2212 et hp kullananlar bilir.f1 f2 f12 ye kadar kullanmak için FN ye basıp ordan hangi f tuşunu kullancaksak ona basmamız gerekiyor.Oyunlarda bu sıkıntı oluyor.Bunu nası deaktif edebilriz ya da tam tersi duruma çevirebiliriz.

    Teşekkürler

    bende casper var geçen gün numlocku kapatmışım yanlışlıkla pgdn pgup falan o f1 f12 ler falan calısıyodu bi dene istersen hocam.


    Yaptığım onca iyiliğin tek yanlışta unutulduğunu gördüğümden beri kötü biriyim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    bios ta action keys diye bi seçenek var, disable yapcan veya tam tersini hatırlamıyorum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    OttomanSlap bunu yazdı

    bios ta action keys diye bi seçenek var, disable yapcan veya tam tersini hatırlamıyorum

    ya böyle yada bazılarında fnlock tuşu var fn ile basıyosun atıyorum f12de fn basılı kalıyo


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiokhan
    kiokhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2013
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı

    Merhabalar arkadaşlar bizim alet hp g6 2212 et hp kullananlar bilir.f1 f2 f12 ye kadar kullanmak için FN ye basıp ordan hangi f tuşunu kullancaksak ona basmamız gerekiyor.Oyunlarda bu sıkıntı oluyor.Bunu nası deaktif edebilriz ya da tam tersi duruma çevirebiliriz.

    Teşekkürler

    BIOS tan System Configuration->Action Key Mode'u Devre Dışı bırakıyorsun ve exit save changes yapıyorsun olay tamamdır.


    Türk
Toplam Hit: 907 Toplam Mesaj: 5