Hp Kullanıcıları FN Tuşu
-
Merhabalar arkadaşlar bizim alet hp g6 2212 et hp kullananlar bilir.f1 f2 f12 ye kadar kullanmak için FN ye basıp ordan hangi f tuşunu kullancaksak ona basmamız gerekiyor.Oyunlarda bu sıkıntı oluyor.Bunu nası deaktif edebilriz ya da tam tersi duruma çevirebiliriz.
Teşekkürler
-
rapidhacker550 bunu yazdı
Merhabalar arkadaşlar bizim alet hp g6 2212 et hp kullananlar bilir.f1 f2 f12 ye kadar kullanmak için FN ye basıp ordan hangi f tuşunu kullancaksak ona basmamız gerekiyor.Oyunlarda bu sıkıntı oluyor.Bunu nası deaktif edebilriz ya da tam tersi duruma çevirebiliriz.
Teşekkürler
bende casper var geçen gün numlocku kapatmışım yanlışlıkla pgdn pgup falan o f1 f12 ler falan calısıyodu bi dene istersen hocam.
-
bios ta action keys diye bi seçenek var, disable yapcan veya tam tersini hatırlamıyorum
-
OttomanSlap bunu yazdı
bios ta action keys diye bi seçenek var, disable yapcan veya tam tersini hatırlamıyorum
ya böyle yada bazılarında fnlock tuşu var fn ile basıyosun atıyorum f12de fn basılı kalıyo
-
rapidhacker550 bunu yazdı
Merhabalar arkadaşlar bizim alet hp g6 2212 et hp kullananlar bilir.f1 f2 f12 ye kadar kullanmak için FN ye basıp ordan hangi f tuşunu kullancaksak ona basmamız gerekiyor.Oyunlarda bu sıkıntı oluyor.Bunu nası deaktif edebilriz ya da tam tersi duruma çevirebiliriz.
Teşekkürler
BIOS tan System Configuration->Action Key Mode'u Devre Dışı bırakıyorsun ve exit save changes yapıyorsun olay tamamdır.
