HP Laptop Fikir,Öneri,Görüş
-
HP COMPAQ Presario CQ60-125ET AMD Turion X2 Ultra 2.1GHz 3GB 160GB DVD+-RW (Kamera) 
Fiyatı 719 $ + Kdv KDV Dahil 1416.86 YTL Havale ile 1303.51 YTL 118.07 YTL x 12 aydan başlayan taksit fırsatı ile! İşlemci MD Turion X2 Ultra 2.1GHz Bellek 3072MB Bellek Türü DDR2 Harddisk 160GB Optik Sürücü DVD+-RW Ekran Boyutu 15.6inç Ekran Kartı 1407MB nVidia GeForce 8200 Modem 56K Ağırlık 2.80kg Garanti Süresi 24Ay İşlemci, Chipset ve Bellek:
AMD Turion ZM80 2.10 GHz İşlemci, 3600FSB, 2MB Önbellek
3GB DDR2 667 (2048 x 2 + 1024 X 1)
Görüntü ve Ses:
15.6" 1366 x 768 Çözünürlüklü LCD Ekran
1407MB (256MB Dahili ) nVidia GeForce 8200 Ekran Kartı
Ses Sistemi HD AUDIO
Dahili Kamera
Depolama:
160GB 5400 RPM 8 MB Sabit Disk
DVD+-RW Dual Layer Optik Sürücü
Kart Okuyucu
İletişim:
56K Modem
Kablosuz İletişim
İşletim Sistemi
Microsoft Windows Vista Home Basic
Fiziksel Özellikler:
Ağırlık 2.8 KgBu cihazdan almayı düşünüyorum ama hp olmasından çekiniyorum yinede 3 gb ram ve ekran kartı hoşuma gitti
kullanıp memnun olanlar yada bu fiyata buna alternatif önerebilecek varmı
-
sen hp olmasindan cok amd olmasindanda cekin, laptopda amd islemciden kacin derim birader.. 1500 e güzel labtoplar var gene hp den yada benim önerim asusdan.. ;)
-
soğutucuyla alacam hocam zaten ısınması problem değil hp den çekindiğim konu evde entertaiment serisinden 1 tane var anakartı wireless ı hoparlörü herşeyi bozuldu sırayla aynı sorun üst modeli alan 2 kuzenimdede olmştu bundada olur mu die merak ediorm öyle sorunlar
-
Yine Hp Yine Hp nedir bu takıntınız ben yine tekrarlıyorum 2400 lirayı ben bu hp ye yaktım siz yakmayın. Fiyatı dağlar gibi performansı bir kaç kere kullanınca bo* gibi oluyor.Teknik servisinin zaten amq.Diyeceğim o hp alma!
-
WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------
Yine Hp Yine Hp nedir bu takıntınız ben yine tekrarlıyorum 2400 lirayı ben bu hp ye yaktım siz yakmayın. Fiyatı dağlar gibi performansı bir kaç kere kullanınca bo* gibi oluyor.Teknik servisinin zaten amq.Diyeceğim o hp alma!
-----------------------------ee ne alim o zaman onu soruom ben zaten hp almak bende istemiom ama bu özelliklere bu fiyata yakın başka bi alternatif varmı ?
-
vallaha bende hp var amd trion64 x2 nvidia kartlı memnunum Allah göstermesim gicbir sorun ysamadım memnunum ben alderim güzel secim
