HP Laptop Fikir,Öneri,Görüş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    HP COMPAQ Presario CQ60-125ET AMD Turion X2 Ultra 2.1GHz 3GB 160GB DVD+-RW (Kamera)

     
    Fiyatı719 $ + Kdv
    KDV Dahil 1416.86 YTL
    Havale ile 1303.51 YTL
    118.07 YTL x 12 aydan başlayan taksit fırsatı ile!

    İşlemciMD Turion X2 Ultra 2.1GHz
    Bellek3072MB
    Bellek TürüDDR2
    Harddisk160GB
    Optik SürücüDVD+-RW
    Ekran Boyutu15.6inç
    Ekran Kartı1407MB nVidia GeForce 8200
    Modem56K
    Ağırlık2.80kg
    Garanti Süresi24Ay

    İşlemci, Chipset ve Bellek:
    AMD Turion ZM80 2.10 GHz İşlemci, 3600FSB, 2MB Önbellek
    3GB DDR2 667 (2048 x 2 + 1024 X 1)

    Görüntü ve Ses:
    15.6" 1366 x 768 Çözünürlüklü LCD Ekran
    1407MB (256MB Dahili ) nVidia GeForce 8200 Ekran Kartı
    Ses Sistemi HD AUDIO
    Dahili Kamera

    Depolama:
    160GB 5400 RPM 8 MB Sabit Disk
    DVD+-RW Dual Layer Optik Sürücü
    Kart Okuyucu

    İletişim:
    56K Modem
    Kablosuz İletişim

    İşletim Sistemi
    Microsoft Windows Vista Home Basic

    Fiziksel Özellikler:
    Ağırlık 2.8 Kg

     

    Bu cihazdan almayı düşünüyorum ama hp olmasından çekiniyorum yinede 3 gb ram ve ekran kartı hoşuma gitti

    kullanıp memnun olanlar yada bu fiyata buna alternatif önerebilecek varmı


    www.yesilgrow.com - Growshop
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    sen hp olmasindan cok amd olmasindanda cekin, laptopda amd islemciden kacin derim birader.. 1500 e güzel labtoplar var gene hp den yada benim önerim asusdan.. ;)

    choosing my confessions...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    soğutucuyla alacam hocam zaten ısınması problem değil hp den çekindiğim konu evde entertaiment serisinden 1 tane var anakartı wireless ı hoparlörü herşeyi bozuldu sırayla aynı sorun üst modeli alan 2 kuzenimdede olmştu bundada olur mu die merak ediorm öyle sorunlar 

    www.yesilgrow.com - Growshop
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Yine Hp Yine Hp nedir bu takıntınız ben yine tekrarlıyorum 2400 lirayı ben bu hp ye yaktım siz yakmayın. Fiyatı dağlar gibi performansı bir kaç kere kullanınca bo* gibi oluyor.Teknik servisinin zaten amq.Diyeceğim o hp alma!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    WooPeRHacK bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yine Hp Yine Hp nedir bu takıntınız ben yine tekrarlıyorum 2400 lirayı ben bu hp ye yaktım siz yakmayın. Fiyatı dağlar gibi performansı bir kaç kere kullanınca bo* gibi oluyor.Teknik servisinin zaten amq.Diyeceğim o hp alma!
    -----------------------------

    ee ne alim o zaman onu soruom ben zaten hp almak bende istemiom ama bu özelliklere bu fiyata yakın başka bi alternatif varmı ?


    www.yesilgrow.com - Growshop
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    vallaha bende hp var amd trion64 x2 nvidia kartlı memnunum Allah göstermesim gicbir sorun ysamadım memnunum ben alderim güzel secim

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
Toplam Hit: 1110 Toplam Mesaj: 6