Hp Netbook Klavye Sorunu
-

Arkadaşlar bu netbook'u abim almış bana fakat açıyorsun bilgisayarı bir sıkıntı yok ama o tuşu basılı da değil fakat "o" tuşu sürekli basıyor. Ctrl+A yapıyorum kesiyo devam etmesi lazım normalde ama etmiyor basıyorum o tuşuna bir iki kere duruyor ama örnek z ye basınca o tuşu geri aktif oluyor basılı olmadıgı halde devamlı basıyor nasıl yapabilirim kullanamıyorum o yüzden sürüsüyle "o"basıyor başına gelen veya bir bilgisi olan varmı?
-
Gel bakalım.
-
Usb klavye varsa klavyeyi sok usb yi tak bakalim yapacakmi Edit virusde olabilir format at en guzeli :) DestinatioN tarafından 03/Ağu/12 20:58 tarihinde düzenlenmiştir
-
muhtemelen sıvı teması gibi bir durum yüzünden klavyen bozulmuş değişmesi gerekir
-
Sıvı teması olabilir ben hep standart kullandım ancak fonksiyon tuşu varsa bazen kilitli kalıyor pc kafayı yiyor bnde olmuştu
-
DestinatioN bunu yazdıUsb klavye varsa klavyeyi sok usb yi tak bakalim yapacakmi Edit virusde olabilir format at en guzeli :)
usb klavye de sıkıntı olmuyor hocam yurt dısından geldi sıfır gibi su dokulmesi zor ihtimal formatta attım aynı sorun var
-
Kendi klavyesinde problem var ise teknik bir servise götürmen daha iyi olur garantisi vardır yeni geldiğine göre
-
kardeşim o klavyeyi sökmen lazım zor bişey değil youtube da videolara bak biraz
ondan sonra bağlantı kablosunu, giriş soketini ve klavyenin tuslarının altlarını güzelce temizle
ondan sonra bırak güneşin altına iyice kurusun belki içinde nem yapmıştır yada sıvı dökülmüştür
bi dene bakalım
