Hp Pavilion Dv2000

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek
    Öncelikle merhaba değerli tbt muridleri..Ben hp pavilion dc2000 e sahip bir bilgisayar kullanıcısıyım.günde yakşlaşık 16 17 saat bilgisayar başında geçiyor.arada oyun vs de oynuyorum..Bilgisayar aşırı derecede ısınıyor..Ne yapmam gerek yardım edin lütfen

    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Söylemeyi unutum bilgisyarım dizüstüdür..


    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Zaten modelin notebook modeli,işlemcin AMD Athlon X2 ise ısınır.

    AMD'ler de notebook ısınma geleneği tam gaz devam ediyor.Hatta yakıyor insanı.

    Onun için önce notebookun içini temizlemeye çalışıp , ardından bir notebook cooler alıcaksın.

    Veya temizlemeden direk alıcaksın.

    Örnek http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=TTC-G7TZ buradan alabilirsin, farklı ürünler aratabilirsin.

    Toplam 40 YTL'ye yaklaşık bir fiyattadır.Daha büyük,güçlü veya kullanışlılarıda mevcuttur.

    Diğer ürünler:

    http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=RC-CD-PRO-BK

    http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=TTC-G3T

    http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=RC-CD-PRO-SL

    bir zaman mavileride vardı, çok hoş çocuk oturağı gibiydi.. :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek
    Çok Sağolasın hocam..

    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    dock alabilirsin veya içindeki tozlanan fanların tozunu alabilirsin
Toplam Hit: 1245 Toplam Mesaj: 5