Hp Pavilion Dv2000
-
Öncelikle merhaba değerli tbt muridleri..Ben hp pavilion dc2000 e sahip bir bilgisayar kullanıcısıyım.günde yakşlaşık 16 17 saat bilgisayar başında geçiyor.arada oyun vs de oynuyorum..Bilgisayar aşırı derecede ısınıyor..Ne yapmam gerek yardım edin lütfen
-
Söylemeyi unutum bilgisyarım dizüstüdür..
-
Zaten modelin notebook modeli,işlemcin AMD Athlon X2 ise ısınır.
AMD'ler de notebook ısınma geleneği tam gaz devam ediyor.Hatta yakıyor insanı.
Onun için önce notebookun içini temizlemeye çalışıp , ardından bir notebook cooler alıcaksın.
Veya temizlemeden direk alıcaksın.
Örnek http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=TTC-G7TZ buradan alabilirsin, farklı ürünler aratabilirsin.
Toplam 40 YTL'ye yaklaşık bir fiyattadır.Daha büyük,güçlü veya kullanışlılarıda mevcuttur.
Diğer ürünler:
http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=RC-CD-PRO-BK
http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=TTC-G3T
http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=RC-CD-PRO-SL
bir zaman mavileride vardı, çok hoş çocuk oturağı gibiydi.. :)
-
Çok Sağolasın hocam..
-
dock alabilirsin veya içindeki tozlanan fanların tozunu alabilirsin
