Hp Pavilion Dv5000 Wireless Problemi
-
Merhaba,
Konu basliginda da belirttigim üzere laptopumun durduk yere wireless problemi olustu, makinede xp yüklü.
Makine Agı bazen görüyor bazen görmüyor, gördüğü zamanda ağa baglanmiyor, Sinyal yeteri kadar mevcutken hemde.
Ağ baglantilarimdan dns ve ipleri sifirladim, yeniden driverini kurdum ama nafile, calisan modül durduk yere işlevini yitirdi.
Ne yapabilirim önerisi olan?
-
Sorun Router da da olabilir farklı modemde denedin mi denediysen aynı sorunu yaşadın mı ?
-
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
Sorun Router da da olabilir farklı modemde denedin mi denediysen aynı sorunu yaşadın mı ?
-----------------------------maalesef deneme sansim yok, cevremde deneyebilecegim farklı bir modem yok,
baska bir laptop yada wireless modülü olan cihaz olmus olsaydi sorunu kismen çözümleyebilirdim ama yok.
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
Sorun Router da da olabilir farklı modemde denedin mi denediysen aynı sorunu yaşadın mı ?
-----------------------------maalesef deneme sansim yok, cevremde deneyebilecegim farklı bir modem yok,
baska bir laptop yada wireless modülü olan cihaz olmus olsaydi sorunu kismen çözümleyebilirdim ama yok.
-----------------------------Herhangi bir AVM ye gidip denemeni tavsiye ederim . Denedikten sonra sorun kartta ise wireless cardı degiştirir devam edersin . Fazla bi miktar degil.
-
Evet Avm denenebilir ancak daha baska ne yapilabilir?
-
up!
-
son up!
