HP PSC 1500 Serias Yardım Sayın Müridler :(
-
sewgili tahribat ailesi..
benim bi tane hp psc 1510 markalı yazıcım war.. ama malesef cdyi kuramıyorum..yazıcı alalı yaklaşık 3 oldu.. ilk zamanlar oluyodu ama artık malesef olmuyor..
hata şu::
setup\hpzmsi.exe -list product -l TRK -f C:\Windows\hpoins07.dat
ewt hata bu .. we aynen şöle yazıyor .. " bu yükleme paketi açılamadı.bunun geçerli bir windows yükleyici paketi olduğunu doğrulamak için uygulama satıcısına başwurun.."
SAYIN MÜRİDLER NOLUR YARDIMM...:(:(:(
-
İşletim sistemi nedir?
-
XP
-
yazıcını doğru olarak bağla ondan sonra da gerekli driver setubunu internetten indir büyük ihtimal çalışacaktır
Ben sana programını bulup yolluyorum
burada setubu var buradan indirebilirsin kolay gelsin
-
saolsun ...
olayı çösdüm...:) -
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------yazıcını doğru olarak bağla ondan sonra da gerekli driver setubunu internetten indir büyük ihtimal çalışacaktır
Ben sana programını bulup yolluyorum
burada setubu var buradan indirebilirsin kolay gelsin
-----------------------------
eet hocam benim favori sitemdir
