HP V6500 Compaq
-
Sevgili TBT Müridleri ocağınıza düştüm bir yarım edin
HP v6500 compaq bu marka ve model Laptop var arkadaşın ama birisi İşletim sistemi ve Driver ların olduğu bçlüme format atmış. Bir şekilde geri getire bilirmiyim yada aynı marka veya model bir başka laptoptan kopyalasak işe yararmı.Eğer yararsa birileri nette bula bilimiyim ?
Lütfen yardım edin yoksa başıma kalacak :S
-
-
Biliyorum hocam burayı ama Önemli olan Şu ben home premium indirsem mesela yanınada Driverlarını indirsem(Bula bileceğimden emin değilim ama) orjinal keyimi girdiğimde Bir problem olmaz değilmi ?
-
EWELANCHE bunu yazdı:
-----------------------------Biliyorum hocam burayı ama Önemli olan Şu ben home premium indirsem mesela yanınada Driverlarını indirsem(Bula bileceğimden emin değilim ama) orjinal keyimi girdiğimde Bir problem olmaz değilmi ?
-----------------------------böyle bir laptop a Xp kurmuştum driver hatası aldıgım icin tekrar vista home kurdum laptop un üstündeki key i girdim hatasız kurulum yaptım driver konusunda hiç sıkıntı yapmadı hatta driverleri kendisi otomatik buldu bilgin olsun..
-
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------
EWELANCHE bunu yazdı:
---------------------------
-----------------------------böyle bir laptop a Xp kurmuştum driver hatası aldıgım icin tekrar vista home kurdum laptop un üstündeki key i girdim hatasız kurulum yaptım driver konusunda hiç sıkıntı yapmadı hatta driverleri kendisi otomatik buldu bilgin olsun..
-----------------------------
Öyleyse bir Problem Çıkmaz hemen İndirip deneyeyim ozaman.Saolun arkadaşlar
