Htc Sensetion Xl Mi Xe Mi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theone21_9
    theone21_9's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2007
    Erkek

    Merhaba bu iki telefon arasında kaldım kullananlar varsa hangisini tavsiye edersiniz ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ikiside iyi değil , bu kadar parayı vereceğine az daha bekle ONE s veya ONE x al 

     

    XL zaten ppi düşük işlemci kötü (tüm htc lerdeki gibi ) ekran büyük ama kalite yok 

    2 telefonda müzik telefonu olarak lanse edilerek müşteri kandırıyor müzik adına donanım yok.

    XE yeni bir telefon ama testlerde hep düşük puanlar alıyor. 

     

     

    Hangi amaç için telefon aradığını söyle hocam.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theone21_9
    theone21_9's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2007
    Erkek

    daha çok internet için tabi oyun falanda olacaktır.Htc One serisine baktım onlar baya büyük gibi ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AasakLie
    AasakLie's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    xl kullanıyorum gayette memnunum internet konusunda hızlı  müzikte zaten beats by dre şuanın koşullarında gayet iyi telefon hocam xe kullanmadım bilmiyorum


    Belki sihirbaz değildik ama çok şey kaybettik.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Xe hocam kesinlikle xe . ama yanında ekstra bı bataryayla gezmen gerekir alırsan :)


    Hayat Bizi 61 kenara...
Toplam Hit: 1226 Toplam Mesaj: 6