

Htc Sensetion Xl Mi Xe Mi
-
Merhaba bu iki telefon arasında kaldım kullananlar varsa hangisini tavsiye edersiniz ?
-
-
ikiside iyi değil , bu kadar parayı vereceğine az daha bekle ONE s veya ONE x al
XL zaten ppi düşük işlemci kötü (tüm htc lerdeki gibi ) ekran büyük ama kalite yok
2 telefonda müzik telefonu olarak lanse edilerek müşteri kandırıyor müzik adına donanım yok.
XE yeni bir telefon ama testlerde hep düşük puanlar alıyor.
Hangi amaç için telefon aradığını söyle hocam.
-
daha çok internet için tabi oyun falanda olacaktır.Htc One serisine baktım onlar baya büyük gibi ?
-
xl kullanıyorum gayette memnunum internet konusunda hızlı müzikte zaten beats by dre şuanın koşullarında gayet iyi telefon hocam xe kullanmadım bilmiyorum
-
Xe hocam kesinlikle xe . ama yanında ekstra bı bataryayla gezmen gerekir alırsan :)