Html Dowladerle İlgili Bir Soru
-
şimdi mürdiler aklımda kalan bir soruyu paylaşmak istedim sizinle yanıtlayacak müride şimdiden tşk
şimdi diyelimki site.com bu sitede html dowlader var ben bu siteye girdim diyelim IE6 - IE7 - IE8 Downloader
ve buna uyumlu internet exporlerim var bu dowlader benden izinsizmi çalısıyor yoksa benden izin almak zorundamı
örneğin şu site.com/server.exe böyle ftp'ye atığımız zaman bize şunları söyliyor Çalışdır kaydet İptal diye üç
secenek veriyor dowladerde böylemi yapıyor yoksa Kişi fark etmeden direk pc ye sızıp çalışıyormu bu konuda beni
aydınlatırsanız sevinirim
-
cizik ....................
-
senin haberin olmadan çalışır. mantığıda bu zaten.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------senin haberin olmadan çalışır. mantığıda bu zaten.
-----------------------------
o sorgusuz downloaderlar milyarlar değerinde her önüne gelenin kullanabileceği şeyler değil. ancak activex denetimini onaylıyormusunz diye çıkan downloaderlar public. activexi yükle dersen direk çalışır. bide java downloaderlar var. mesela java chat sitelerine girdiğinde run cancel çıkarya veya net üzerinden java ile çalışacak bişeyde çıakr. java downloaderlarda aynı onlar gibi davranıyor runa tıklayınca çalışıyor. bunu normal çalıştır kaydet iptal gibi görme. pcdoktor.fileave.com dan bakabilirsin. -
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
senin haberin olmadan çalışır. mantığıda bu zaten.
-----------------------------
o sorgusuz downloaderlar milyarlar değerinde her önüne gelenin kullanabileceği şeyler değil. ancak activex denetimini onaylıyormusunz diye çıkan downloaderlar public. activexi yükle dersen direk çalışır. bide java downloaderlar var. mesela java chat sitelerine girdiğinde run cancel çıkarya veya net üzerinden java ile çalışacak bişeyde çıakr. java downloaderlarda aynı onlar gibi davranıyor runa tıklayınca çalışıyor. bunu normal çalıştır kaydet iptal gibi görme. pcdoktor.fileave.com dan bakabilirsin.
-----------------------------mantıkla pratik tamamen farklı şeylerdir :)
