HTML İçin Tasarım Örnekleri
-
Tasarımın Temelleri
Resim Kullanmak
Yazıtipleri
Internet Kısayolları
Listeler
Tablolar
Açıklama Yapmak
Frame Kullanmak
Kayan Yazılar
Multimedia Öğeleri
İlkel Bir 'Client Pull'
Rastgele İşlemler
Transparan GIF'ler
Image Map Kullanımı
Floating Frame Kullanımı
Sayfa Ne Zaman Değiştirilmiş?
Sayfanızda Bambaşka Bir Sayfa
Style Sheet Kullanımı
Arama Motorlarına Yardımcı Olun
Animasyonlu "gif" oluşturalım
Alt çizgisiz ve aktif kısayollar
Yönlendirme
Her girişte farklı bir resim!
"Çerezler" ile ziyaret sayısını öğrenmek
Karşılama ve uğurlama
Tüm iş arkaplanda
Bir menüde site haritası!
Varsayılan hedef
Varsayılan yazıtipi
Müthiş bir tag: NOBR
Üst simge ve altsimge
Renkli sayfa giriş çıkışları
İki kişiye birden e-mail yollamak
Daha çok açıklama
Daha gelişmiş satır sonu
Tablo çerçevelerine kontrol
http://uploaded.to/?id=w0dckj -
inşallah açıklamalar güzeldir amk bi arkadaş var 3 aydır öğretmeye çalışıyorum anlamadı bir türlü amk
-
hayret
hala madalyn yok mu hoca .. -
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------hayret
hala madalyn yok mu hoca ..
-----------------------------la olm paylaşıma madalya verilseydi zamanında herşeysanal alırdı ama gene adminler bilir onu
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------hayret
hala madalyn yok mu hoca ..
-----------------------------la olm paylaşıma madalya verilseydi zamanında herşeysanal alırdı ama gene adminler bilir onu
-----------------------------
herseysanal hocayı da biliyorum.ama sonucta bu da bi üstün hizmettir bence hoca nedersin_?
(tabiki gene admins know)
-
ya guzel yapmıssın da benim kota doldu amk :( ihtiyacım olan bazı eklentiler vs var burada.iyi olur bi köseye atim dedim ama artık haftaya ;)
-
eyw usta eline sağlık :)
-
indirdim o kadarda iç açıcı bi anlatımı yok... yinede saol..
-
acemi-webci bunu yazdı:
-----------------------------
indirdim o kadarda iç açıcı bi anlatımı yok... yinede saol..
-----------------------------evet bende zamanında indirmiştim, w3 schools forever diyorum :)
içinde bide "oku a.qq" olması lazım meali read me / beni oku
