

Html Türkçe Karakter İle İlgili Bir İstek
-
arkadaşlar merhaba, iş yerinde bir application'un çevirisni yapıyorum. HTML editörü olarak coffe cup editor diye bir şey kullanıyorum. sıkıntım türkçe karakter yazamamak.
googledan araştırdım 'head' etiketleri arasına şu kodu eklemek gerekiyormuş.(<meta http-equiv=content-type content=text/html;charset=iso-8859-9>) ama head kodu bulamadım.
örnek olarak çalışma sayfamdan bir kısmı paylaşıyorum. kodu nereye eklemeliyim vaya başka bir öneriniz varmıdır.
Başlangıcı şöyle;
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<resources>
<string name="hello_world">Hello world!</string> (hello world çevrilecek kısım )
</resources> bitişte bu şekilde.
Basit bir istek 1-2 dk göz gezdirip yardım edebilecek olan varsa , fikirlerinizi bekliyorum.
-
Dosyayı not defteri ile aç ve farklı kaydet, Kodlama: "UTF-8" olarak seç.
Belki işine yarayabilir.
-
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
bununla değiştirince olmuyor mu ?
<?xml version ="1.0" encoding ="ISO-8859-9" ?>
Birde editörün bi yerlerde ayarlar bölümü olması gerek oradan dili utf ise türkçe olarak seçebilirsin hocam