folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Html5 Yeni Özellik Kullanıcını Bildirimi



Html5 Yeni Özellik Kullanıcını Bildirimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    merhaba arkadaşlar, html5 ile gelen yeni özellik sağ alt köşede çıkan bildirim aslında eski sayılmaz ama bu biraz farklı birşey ve benim gayet hoşuma gitti yalnız bildirim için izin vere tıklaması lazım kullanıcının siteye girene bunu oto gösterebilirmiyiz?

    <html> <head>   <title>Desktop Notification (Masaüstü Bildirimi)</title>   <script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4/jquery.min.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script> </head>  <style>  a { font-size: 24px; font-weight:bold; } </style> <body>   <center>     <p>     <a href="#" class="button" id="request-permission">Bildirim göndermesine izin ver.</a> |     <a href="#" class="button" id="notify-me">Bildirim Gönder</a>   </p>    </center> <script>       $("#request-permission").click(function() { window.webkitNotifications.requestPermission();      });       $("#notify-me").click(function() {   if (window.webkitNotifications.checkPermission() == 0) { window.webkitNotifications.createNotification('http://s.twimg.com/a/1276197224/images/default_profile_2_normal.png','Merhaba Dünya', 'Ben bir masaüstü bildirimiyim.').show();   } else { alert('Lütfen uygulamnın bildirim göndermesine izin verin.');   }      });</script>   </body>  </html> 


    Hayat paylasmaktır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    bu bildirim neyi bildiriyor ? ne ise yariyor ?

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    bu bildirim yıllardır sitelerde özge oturum açtı diye çıkan sağ alt köşede ki kutucuk gibi. göndere izin ver dediğiniz zaman yan kutu çıkıyor ve kaynak kodda yazdıklarınızı çıkarıyor başka bi sk yok :)


    Hayat paylasmaktır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    psYCho
    psYCho's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    html5 değilki hocam bildiğin JQuery


    Old psYCho.. Now B-Rk..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    hmms :) html5 diye tanıtmışlar o yüzden aldım nyse... öğrenmiş olduk saolasın.. yukarıda dediğimi yapabilirmiyiz? 


    Hayat paylasmaktır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    operada çalışmıyo
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    sınırlı tarayıcılarda çalıştığı için yaygınlaşmamış


    Hayat paylasmaktır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    psYCho
    psYCho's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    $(window).load(function () {


    });

    veya

    $(document).ready(function(){

    });

     

    fonksiyonlarıyla sayfa yüklenirken tetiklenmesini istediğin fonksiyonları fln yazarak yapabilirsin google da biçok örnek vardır sanırım hocam


    Old psYCho.. Now B-Rk..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    evet vardır kardeşim doğru söylüyorsun html5 dedikler değişik bi fonksiyon dediler  o yüzden belki dedim değişiktir:P nyse saol kardeşim denicem 15 dk sonra


    Hayat paylasmaktır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    window.webkitNotifications.requestPermission();

    sadece webkit destekli (chrome vs safari) tarayıcılarda çalışması gerek.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 1494 Toplam Mesaj: 10