

Html5 Yeni Özellik Kullanıcını Bildirimi
-
merhaba arkadaşlar, html5 ile gelen yeni özellik sağ alt köşede çıkan bildirim aslında eski sayılmaz ama bu biraz farklı birşey ve benim gayet hoşuma gitti yalnız bildirim için izin vere tıklaması lazım kullanıcının siteye girene bunu oto gösterebilirmiyiz?
<html> <head> <title>Desktop Notification (Masaüstü Bildirimi)</title> <script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4/jquery.min.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script> </head> <style> a { font-size: 24px; font-weight:bold; } </style> <body> <center> <p> <a href="#" class="button" id="request-permission">Bildirim göndermesine izin ver.</a> | <a href="#" class="button" id="notify-me">Bildirim Gönder</a> </p> </center> <script> $("#request-permission").click(function() { window.webkitNotifications.requestPermission(); }); $("#notify-me").click(function() { if (window.webkitNotifications.checkPermission() == 0) { window.webkitNotifications.createNotification('http://s.twimg.com/a/1276197224/images/default_profile_2_normal.png','Merhaba Dünya', 'Ben bir masaüstü bildirimiyim.').show(); } else { alert('Lütfen uygulamnın bildirim göndermesine izin verin.'); } });</script> </body> </html> -
bu bildirim neyi bildiriyor ? ne ise yariyor ?
-
bu bildirim yıllardır sitelerde özge oturum açtı diye çıkan sağ alt köşede ki kutucuk gibi. göndere izin ver dediğiniz zaman yan kutu çıkıyor ve kaynak kodda yazdıklarınızı çıkarıyor başka bi sk yok :)
-
html5 değilki hocam bildiğin JQuery
-
hmms :) html5 diye tanıtmışlar o yüzden aldım nyse... öğrenmiş olduk saolasın.. yukarıda dediğimi yapabilirmiyiz?
-
operada çalışmıyo
-
sınırlı tarayıcılarda çalıştığı için yaygınlaşmamış
-
$(window).load(function () {
});
veya
$(document).ready(function(){});
fonksiyonlarıyla sayfa yüklenirken tetiklenmesini istediğin fonksiyonları fln yazarak yapabilirsin google da biçok örnek vardır sanırım hocam
-
evet vardır kardeşim doğru söylüyorsun html5 dedikler değişik bi fonksiyon dediler o yüzden belki dedim değişiktir:P nyse saol kardeşim denicem 15 dk sonra
-
window.webkitNotifications.requestPermission();
sadece webkit destekli (chrome vs safari) tarayıcılarda çalışması gerek.