İ-Mate Pda2k Kullanan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar i-mate pda2k kullanan varmı aranızda veya farklı bi modelini kullanan varsa nasıldır iyimidir kullanışlımıdır yani bi cep telefonundan dahamı iyidir iyi yönleri kötü yönleri nelerdir?? bilen varsa paylaşabilirmi yada şöyle diyim

    cep bilgisayarları nasıdır kullanışlımıdır?

    cihaz bu arkadaşlar

    http://www.welectronics.com/gsm/I%20Mate/pocketpc%20pda2k.jpg

     

    http://pof.eslack.org/archives/images/b114665.png

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    hp hw6915 kullandım.çok hoşuma gitmişti kullanışlıydı ama çok büyüktü.renede asus var 525 o da çok kullanışlı ve hp kadar büyük deil.şu an n95 kullanıyorum cep bilgisayarı gibi bişe bu da tavsiye ederim.

    ... sorcerer & musket ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Bugün NTV'nin sabah haberlerinde Fransız elçiliklerinin kullandığı BlackBerry marka cep bilgisayarlarında Fransız istihbarat teşkilatının basına bildirdiği bir haberle BlackBerry markasının pirestij kaybına uğratacak bir güvenlik açığı olduğunu öne sürmüşler, tabii BlackBerry markası böyle birşeyin olmadığını söylemiş, yani cep bilgisayarlarının güvenlik açısından ne kadar iyi olduğu tartışılabilir, ancak BlackBerry markasının ürettiği ürünler bayağı kaliteli.

    _______________________________________________________________________________________________________

    valla devlet üzerinde windows mobile işletim sistemi ver windowsun güvenligi artık ne kadar güçlü nherkes biliyor

     

     

    koko  senin kadar param olsa bende n95 alırdım deli bişey a.q gps özelligi manyak

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    ben kullandım

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    x-files bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben kullandım
    -----------------------------

    kullandıysan nasıl bişe abü iyimi kullanışlımı yav biraz açıklasana

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozhurcan
    ozhurcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek
    bunu değil de bunu bi ezik modelini kullandım nasıl diye sorarsan güzel makine ama ekran bazen seni gıcık edebiliyo. ha bu arada alacaksan türkiyeden almanı tavsiye ederim çünkü ekran çökerse istanbula ordan da ingiltereye yollaman gerekiyo ve çok uzun sürüyo ama burdan alsan öyle olmıcak

    474 Karakter hakkım kalmış
Toplam Hit: 1249 Toplam Mesaj: 7