IBM Sunucu Rami

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    ibm sunucuya ram almam lazım.normal pc den çıkardığım ram uymadı oda ddr oda ddr ama tırnaklarındaki kesme yeri farklı.sunucunun üzerindeki ramde  1R*8 pc2-32DDR 333-12-A3 yazıyo samsung marka.biraz araştırdım ibm sunucuların rami farklıymış.Bu ramin çeşiti nedir?ne olarak arıcam?nerden sipariş edebilirim?Bilgisi olan söyleyebilirse sevinirim.

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    http://www.shopmerkezi.com/index.php?categoryID=2437

    :) normal bilgisayarmi hoca o normal pc rami takilabilsin

    tam modeli ne sunucunun 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Sunucunun markasına bakmak aklıma gelmedi işte,sadece ramin üzerine baktım.Normal Rami denedim zaten.Pcden çıkardım 1 GB ama takılmıyo.

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    la olm ya elimde bir senedir boşta duran 256 lık 4 tane ram vardı server rami IBM bende senin gibi olmuştum başlarda baktım normal pc rami deil sonradan araştırınca anladım bir seneden beri elimdeydi daha 2 gün oldu çöpe attığım :W
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    eyvallah ama 4*256 kasardı zaten ben 2*2 veya 2*4 falan almayı düşünüyom.sağol yinede

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
Toplam Hit: 1206 Toplam Mesaj: 5