Icewarp Merak Mail Server 9.4.0
-
-
şimdilik derken çok yalvarırsak tam sürümünüdemi vericeksin?
-
Harbi agresif valla :D
-
Imba bunu yazdı:
-----------------------------
şimdilik derken çok yalvarırsak tam sürümünüdemi vericeksin?
-----------------------------
muhhahah :D
abi sakin ol biraz burundan al ağzından ver nefesi :|
-
saol dostum :)
-
program ne işe yarıyor acaba?
-
hocam program değil mail server ben kullanıorum çok kullanışlı çok güzel bişey tavsiye ederim.
-
Never-More bunu yazdı:
-----------------------------
hocam program değil mail server ben kullanıorum çok kullanışlı çok güzel bişey tavsiye ederim.
-----------------------------
ne işe yarıyor acaba? -
pesimist_98 bunu yazdı:
-----------------------------Never-More bunu yazdı:
-----------------------------
hocam program değil mail server ben kullanıorum çok kullanışlı çok güzel bişey tavsiye ederim.
-----------------------------
ne işe yarıyor acaba?
-----------------------------hocam servera kendin kurabiliomusun bilmiorm ama biz 1kaç domainin maillerini tek hesaptan yönetiorz bize kolaylık sağlıo ss koyim
ben yanlış bilgi vermiyim teknik bilgim sadece kullanıyorum kurulum falan bilmem :)

-
elinde 9.4 yada 9.1 sürümü olan varmı ?
