İddaa
-
Merhaba arkadaşlar,ben özgür web teknolojileri günlerinde bir kullanılabilirik(useability)seminerine katılmıştım.adamlar(bilyoneri kodlayanlar)İddaa'da 100 kupondan 6'sı tutuyor,neden hala insanlar oynuyor bizde bilmiyoruz"demişler.
Siz ne dersiniz ?
-
oynayanlarda mantık hatası olabilir gerçi para benim cebimden çıkmıyor ama iddaa çılgınlıgına acayip gıcık oluyorum her zaman kasa kazanır derim ve giderim
-
ben zevk için oynuyorum
-
şansına güvenme , kazanma hırsı, yenilgiye alışamama çabuk hızlı şekilde çok para kazanma olasılığı gibi duramlardan
bu ay sadece bettsson a verdiğim para 1000 tl civarında
burada reel casınolarda harcadığım da bi o kadar var.
internetten değil ama reel canlı gerçek kumar oynamak ( rulet severim )
oynarken KAZANMAK belki eşleştirilemez ama seks yapmaktan daha dahada çok zevk haz veriyor bana
benimde oynama sebebim galiba bu.
-
aha bunlarda benim bu ay içinde kazandıklarımın ekran görüntüsü..


