İdm Hakkında Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    arkadaşlar bu idm nin bi ayarı var galiba bu izlenen videoları indir butonu çıkmıyo videonun üstünde ama videoyu açınca hemen indirme menüsü çıkıyo menüyü kapatıncada videoyu açmıyor bu ayarı nasıl kapatıcaz 


    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugragorkem
    bugragorkem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Hoca bende de cıktı o sıkıntı 5.17 ii çalısıyodu son surumde bulamadım..


    ve var la
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bugragorkem bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca bende de cıktı o sıkıntı 5.17 ii çalısıyodu son surumde bulamadım..


    -----------------------------

    şöyle sağlam sıkıntısız bi model yokmu ya illa idm olucak diye bi şart yok :)


    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bugragorkem bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca bende de cıktı o sıkıntı 5.17 ii çalısıyodu son surumde bulamadım..


    -----------------------------

    şöyle sağlam sıkıntısız bi model yokmu ya illa idm olucak diye bi şart yok :)


    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    seçenekler > en altta tarayıcılardaki  IDM paneli düzenle > en altta web oynatıcılardan otomatik olarak indirmeleri yakalama seçeneğini clickle üstte açıklaması var senin dediğin olay bende oluyodu onu işaretledim şu an çalışıyo

     

    Internet Download Manager 6.03 Beta Build 9 - 4 MB

    http://www.mayonez.net/tam-surum-programlar/44978-internet-download-manager-603-beta-build-9.html


    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugragorkem
    bugragorkem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    hoca bendeki 5.17 sürümü uplar paylaşırım..


    ve var la
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bugragorkem bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca bendeki 5.17 sürümü uplar paylaşırım..


    -----------------------------

    bekliyorum hocam 


    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bugragorkem bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://hotfile.com/dl/89502034/62930e3/nternet_Download_Manager_5.17.rar.html

    buyur hocam


    -----------------------------

    sağol gardaşım 


    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugragorkem
    bugragorkem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    eyvallah gardaşım


    ve var la
Toplam Hit: 1341 Toplam Mesaj: 10