

İe De Kayan Tasarım Ve Firefox Da Sağlam??
-
Selam Murid & mürideler...
Benim sorun;
Tamamı resimlerden oluşan sitemin:
internet explorer da bazı kenarları kayıyor... ancak firefox da sağlam görünüyor..CSS ile yapıldı..
Sorun ne olabilir?
CSS:
position:absolute;
left:0px;
top:0px;
width:xxpx;
height:xxpx; --> bütün resimlerin css kodu buİE
[IMG]http://img7.imageshack.us/img7/4923/69463982.jpg[/IMG]
FF
[IMG]http://img7.imageshack.us/img7/9271/36488224.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum...
-
bilmiorm ama
ff rulz..
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------bilmiorm ama
ff rulz..
-----------------------------kesşke herkez ff kullansa ...
-
edit
-
reset css kullan
-
ff de düzgün calısıyorsa cok büyük ihtimal w3 kurallarına uygun bir yazım yapmışsın. bu da sende sorun olmadıgını gösterir. demek istediğim ;
ie de sayfa kayıyorsa sorun microsofttadır , firefox ta sayfa kayıyorsa sorun sendedir.
microsoft sımdı w3 kurallarına yaklasmak istiyor ie 8 ile. hadi bakalım :)
-
tamam sorunu çözdüm ilgilenen arkadaşlara teşekkürler..