İe Eski Sürümlerini Kurma?
-
Bende ie 7 var fakat eski sürümlerden birini ayrıca kurmak istiyorum nerden bulur ve nasıl yüklerim :/ ?
-
boyle birsey oldugunu sanmiyorum
ama soyle birsey deneyebilirsin ama olurmu dersen pek sanmam
ie6 kurulu iken program files in altinda ie6 klasorunu kopyala veya ismini degistir ie7 yi kur daha sonra ismini degistirdigin ie6 yi calistirmayi dene bakalim calisacakmi
-
yaptıım :D program ekle kaldırdan güncelleştirmeleri açtım ordan ie 7 yi sildim ie 6 geri geldi under abü :D
-
zaten ei 6 silinmio ben normal kurum 7 yi 6yada girebilirim çünki 7yi başka yere kuruo direk
-
kardesim sen desene 7 yi kurdum ama begenmedim kaldirip 6 yi kurmak istiyorum diye :)
ben ikisini ayni anda kullanmak istiyorsun diye bilgi veriyordum.
ekle kaldirda ie7 yi kaldirabiliyorsun zaten sonra da ie6 ya donuyor
-
@Nury önemli olan ie6ydı ince bi iş o yüzden :D
@PanxeR nasıl yapabiliyorsun peki bunu mesela ie7 yüklüyken ie6 yı orjinal ie6 gibi çalıştırabilir miyiz ie7nin etkisi olmadan bi anlatsana detaylıca
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------kardesim sen desene 7 yi kurdum ama begenmedim kaldirip 6 yi kurmak istiyorum diye :)
ben ikisini ayni anda kullanmak istiyorsun diye bilgi veriyordum.
ekle kaldirda ie7 yi kaldirabiliyorsun zaten sonra da ie6 ya donuyor
-----------------------------e abü ne bileyim ben cahalım :D aslında bana 2 side lazım :D şimdi yeniden ie7 kurcam :/
