IE8 Beta 1 Halka Açıldı
-
http://fileforum.betanews.com/detail/Microsoft_Windows_Internet_Explorer_v8_for_Windows_XP/1204745864/3
arkadaşlar ie 8 beta 1 halka açılmış sanırım. betanewste tüm windowslar için beta 1 i var (xp üzeri)
doctus sitesinden hotmail_hotmail nickli arkadasa tşk.
Ben indirip denemedim.Belki ilginizi ceker die koydum.
-
microsoftun kendi sitesindende indirilebiliyor.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=1A2E3DDD-B38B-439D-BBA7-F179A5D3ECAF&displaylang=en
-
bızı fırefoxdan vaz gecırebılecek kadar ıyı oldugunu sanmıyorum ama denemek lazım :)
Toplam Hit: 1414 Toplam Mesaj: 3
