folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder IELTS`E Giren Varmi?



IELTS`E Giren Varmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    Merhaba,

    IELTS akademik testini alan arkadas varmi hic aramizda.Nasil gecti varmi bir tecrubesi?,Diger arkadaslarada rehber olur hem birkac dokuman paylasiriz.

    Mesela,

    ielts-simon.com bu adamin siteye tapin diyorlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    var var görürse yazar elbet hocam


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    guncel.

    www.wordhippo.com vocabulary calismasi icin iyidir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    hocam sana şöyle söyleyeyim listening,reading,writing,speaking bölümleri var sınavda sırasıda aynı bu şekilde. kısaca sana şöyle anlatayım writing 2 kısımdan oluşuyor ve ilk bölümde grafik, tablo vs. 2. kısmında da essay var. Sana tavsiyem hep aynı tarz soruyorlar o yüzden örnek yazılmış writing çalışmalarını bul ve ezberle belirli kalıpların olsun:D işte bağlaçlar, relative clause, if ler falan iyi bil.

    speaking de ilk başta nasılsın, ne yaparsın, niye sınava girdin, mesleğinle veya okulunla alakalı sorular bu kısım tanışma, rahatlama kısmı işte:D sonra sana kağıt ve kalem verip bir tane konu söyliyecek bu konu hakkında 2dk falan konuşmanı isteyecek. ardından hobilerinle alakalı veya güncel bi konuda konuşursunuz. burada da dikkat etmen gereken konuşurken bağlaçları, tenseleri nasıl kullanabildiğini ölçüyor.

    reading zaten hocam belli kelimeleri bileceksin:D

    listening de şöyle bir durum anlamanı test edicek bazı yerlerde mesela önce bilet fiyatına 10tl dicek ama biraz daha konuştuktan sonra sizin istediğiniz yer yarı fiyatına mesela diyecek.

    sınava kayıt olduktan sonra sana bir intenet sitesine kullanıcı adı ve şifre vericekler oradan çalışman bence yeterli olur. en azından writing ve listening kısmını halledersin


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    habitrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sana şöyle söyleyeyim listening,reading,writing,speaking bölümleri var sınavda sırasıda aynı bu şekilde. kısaca sana şöyle anlatayım writing 2 kısımdan oluşuyor ve ilk bölümde grafik, tablo vs. 2. kısmında da essay var. Sana tavsiyem hep aynı tarz soruyorlar o yüzden örnek yazılmış writing çalışmalarını bul ve ezberle belirli kalıpların olsun:D işte bağlaçlar, relative clause, if ler falan iyi bil.

    speaking de ilk başta nasılsın, ne yaparsın, niye sınava girdin, mesleğinle veya okulunla alakalı sorular bu kısım tanışma, rahatlama kısmı işte:D sonra sana kağıt ve kalem verip bir tane konu söyliyecek bu konu hakkında 2dk falan konuşmanı isteyecek. ardından hobilerinle alakalı veya güncel bi konuda konuşursunuz. burada da dikkat etmen gereken konuşurken bağlaçları, tenseleri nasıl kullanabildiğini ölçüyor.

    reading zaten hocam belli kelimeleri bileceksin:D

    listening de şöyle bir durum anlamanı test edicek bazı yerlerde mesela önce bilet fiyatına 10tl dicek ama biraz daha konuştuktan sonra sizin istediğiniz yer yarı fiyatına mesela diyecek.

    sınava kayıt olduktan sonra sana bir intenet sitesine kullanıcı adı ve şifre vericekler oradan çalışman bence yeterli olur. en azından writing ve listening kısmını halledersin


    -----------------------------

    sagol hocam.writing task1 zorladimi seni cok grafik sorup sana tanimla dedikleri?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bu sınavmı unuttum aynı şekil bi sınava girmişti arkadaş ingiltere de okumak içni 

    listening,reading,writing,speaking     6 üzerinden  5 5 5 5 alsan geçiyorsun o  6,6,6,4 almış kalmıştı aglamaktan 2 ay sokaga çıkamadı hayalleri yıkıldı neyse artık seneye :)

     

    ingilizce bana mantık dışı bir dil geldiği için sanırım asla sevmeyeceğim ve %100 iyi birşekilde konuşamıycam :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    habitrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sana şöyle söyleyeyim listening,reading,writing,speaking bölümleri var sınavda sırasıda aynı bu şekilde. kısaca sana şöyle anlatayım writing 2 kısımdan oluşuyor ve ilk bölümde grafik, tablo vs. 2. kısmında da essay var. Sana tavsiyem hep aynı tarz soruyorlar o yüzden örnek yazılmış writing çalışmalarını bul ve ezberle belirli kalıpların olsun:D işte bağlaçlar, relative clause, if ler falan iyi bil.

    speaking de ilk başta nasılsın, ne yaparsın, niye sınava girdin, mesleğinle veya okulunla alakalı sorular bu kısım tanışma, rahatlama kısmı işte:D sonra sana kağıt ve kalem verip bir tane konu söyliyecek bu konu hakkında 2dk falan konuşmanı isteyecek. ardından hobilerinle alakalı veya güncel bi konuda konuşursunuz. burada da dikkat etmen gereken konuşurken bağlaçları, tenseleri nasıl kullanabildiğini ölçüyor.

    reading zaten hocam belli kelimeleri bileceksin:D

    listening de şöyle bir durum anlamanı test edicek bazı yerlerde mesela önce bilet fiyatına 10tl dicek ama biraz daha konuştuktan sonra sizin istediğiniz yer yarı fiyatına mesela diyecek.

    sınava kayıt olduktan sonra sana bir intenet sitesine kullanıcı adı ve şifre vericekler oradan çalışman bence yeterli olur. en azından writing ve listening kısmını halledersin


    -----------------------------

    sagol hocam.writing task1 zorladimi seni cok grafik sorup sana tanimla dedikleri?


    -----------------------------

    http://www.ielts-exam.net/IELTS-Writing-Samples/ielts-writing.htm

    bu siteye bak biraz nedemek istediğimi anlayacaksın. 1.kısım için önceden bişeyler yaz iyice oturt sonra sınavda ise ahmet yerine veli yaz:D kalıplar değişmez kısaca yani tekrar sınava girsem böyle yaparım. 2. kısım içinse başlangıç kısmı için, body de ise konuya giriş örnek verme falan bunlar kalıplaştırılabilir. conclusion çok önemli bu arada kesinlikle iyi bir conclusion yazmalısın. ayrıca body 3 paragraf  tamamı 5:D olmalı. academic olacağı için but yerine however olmalı yada important yerine significant kısaca kelimeleri daha çafçaflı olmalı.


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    diyorsun ki biraz akademik formal takil :) anlastik.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    diyorsun ki biraz akademik formal takil :) anlastik.


    -----------------------------

    aynen öyle:)


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    ya bi essey verirler o konu hakkında yazarsın writing te. ben girdiğimde bana 1 e-mail e cevap 1 de internetin faydaları ve zararları hakkında yazdırdılar. 

    listeningte teypten açtılar bi konuşma falan sonra onla alakalı sorular vardı elimde ki kağıtta. 

    reading te paragraflar verir yada uzunca bir yazı verir onla alakalı sorular sorar. yada boşluk koyarlar sen uygun zamanları vs kelimeleri getirirsin

    speaking te karşılıklı konuşursun. genelde ilk basit selam naber napıyon muhabbeti sonra sana der ki atıyorum; sosyal arkadaşlık sitelerinde insanlar ne kadar dürüst olur? bana bunun hakkında konuşmamı istedi. 

    yani genel itibariyle ielts te kelime bilgisi ve pratik önemli grammer biraz daha az önemli geliyor. toeffla gibi değil. 

    ben 7.5 almıştım hocam.


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    Free_Mans bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya bi essey verirler o konu hakkında yazarsın writing te. ben girdiğimde bana 1 e-mail e cevap 1 de internetin faydaları ve zararları hakkında yazdırdılar. 

    listeningte teypten açtılar bi konuşma falan sonra onla alakalı sorular vardı elimde ki kağıtta. 

    reading te paragraflar verir yada uzunca bir yazı verir onla alakalı sorular sorar. yada boşluk koyarlar sen uygun zamanları vs kelimeleri getirirsin

    speaking te karşılıklı konuşursun. genelde ilk basit selam naber napıyon muhabbeti sonra sana der ki atıyorum; sosyal arkadaşlık sitelerinde insanlar ne kadar dürüst olur? bana bunun hakkında konuşmamı istedi. 

    yani genel itibariyle ielts te kelime bilgisi ve pratik önemli grammer biraz daha az önemli geliyor. toeffla gibi değil. 

    ben 7.5 almıştım hocam.


    -----------------------------

    abi senin girdigin general olan.onda sikinti yok akademik olan kasiyor.

Toplam Hit: 2592 Toplam Mesaj: 11