İexplore Belası (Yardım)
-
Müridler PC me hafıza kartından virüs bulaştı. Antivirüs .dll uzantılı bir virüs buldu. Temizlemek için uğraşırken makine kitlendi. Reset attım. Boot etmemeye başladı. Kurtarma konsolundan fixboot yaptım. Şimdi açılıyor. Fakat Avira antivirüs programım bu sefer c:\WINDOWS\iexplore diye birşey buluyor. Delete dememe rağmen silmiyor. Karantinaya da taşımıyor. Manuel olarak silmek istedim. Gizli dosyaları göster seçeneği de inaktif olmuş. Regeditten o sorunu düzelttim. Fakat iexplore silinemiyor başka bir program kullanıyor hatası alıyorum. Ayrıca C: ve D: ye direkt erişim de kayboldu. Çift tıklanınca birlikte aç ekranı geliyor. Format dışında hertürlü önerinizi bekliyorum.
-
combofixle tarat hocam halleder o
-
iexplorer dedigin internet explorer
ona bişi bulaşmış olabilir
virüsün adını sölersen kesin bi çözüm söleyebiliriz
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
iexplorer dedigin internet explorer
ona bişi bulaşmış olabilir
virüsün adını sölersen kesin bi çözüm söleyebiliriz
-----------------------------Hocam tarayıcı olarak ie kullanmıyorum. Bu arada sorunu hallettim. Sistem geri yüklemenin virüste işe yaramayacağını düşünüyordum. Son çare sistemi geri yükleyeyim dedim. Şu an herşey tıkırında. İlginize teşekkürler.
