İexplore Belası (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Müridler PC me hafıza kartından virüs bulaştı. Antivirüs .dll uzantılı bir virüs buldu. Temizlemek için uğraşırken makine kitlendi. Reset attım. Boot etmemeye başladı. Kurtarma konsolundan fixboot yaptım. Şimdi açılıyor. Fakat Avira antivirüs programım bu sefer c:\WINDOWS\iexplore diye birşey buluyor. Delete dememe rağmen silmiyor. Karantinaya da taşımıyor. Manuel olarak silmek istedim. Gizli dosyaları göster seçeneği de inaktif olmuş. Regeditten o sorunu düzelttim. Fakat iexplore silinemiyor başka bir program kullanıyor hatası alıyorum. Ayrıca C: ve D: ye direkt erişim de kayboldu. Çift tıklanınca birlikte aç ekranı geliyor. Format dışında hertürlü önerinizi bekliyorum.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    combofixle tarat hocam halleder o


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    iexplorer dedigin internet explorer  

    ona bişi bulaşmış olabilir 

    virüsün adını sölersen kesin bi çözüm söleyebiliriz

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    iexplorer dedigin internet explorer  

    ona bişi bulaşmış olabilir 

    virüsün adını sölersen kesin bi çözüm söleyebiliriz


    -----------------------------

    Hocam tarayıcı olarak ie kullanmıyorum. Bu arada sorunu hallettim. Sistem geri yüklemenin virüste işe yaramayacağını düşünüyordum. Son çare sistemi geri yükleyeyim dedim. Şu an herşey tıkırında. İlginize teşekkürler.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
Toplam Hit: 1117 Toplam Mesaj: 4