IIS 7 Kurulum Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    win 7 ye IIS 7 kurayım dedim bu hatayı alıyorum 

    nasıl yaparız?

    http://i.hizliresim.com/l00WPE.png

     

     

     Mod ; Konuları uygun bölümlere açalım..


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SwateR
    SwateR's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2012
    Erkek

    Verdiği hataya bakarak;

     

    Denetim Masası > Programlar ve Özellikler

     

    Sol taraftan Windows Özelliklerini Aç veya Kapat' a tıkla. Orada Internet Information Services ve Internet Information Services Barındırılabilir Web Çekirdeği kutucuğuna tik atıp Tamam' a tıkla. Birşeyler yüklemeye çalışacaktır.

     

    Bitince hata veren programı tekrar kurmayı dene.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    konuyu doğru yere açalım yazan mod'un bir şeyden haberi yok heralde 

    iis windows un bir rolüdür ve doğru yer microsoft işletim sistemleri ailesi bölümüdür 

    yazılıma taşınacak bir konu değildir :):) 

    yönetime sesleniyorum bilinçli arkadaşarı mod yapalım 

    komple tekrar kaldırıp denetim masasından kurduğunda sorun düzelecektir 

    SeRDaR tarafından 10/Ara/14 12:02 tarihinde düzenlenmiştir

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    yapamadım...

     

    cevaplar için teşekkür ederim.

    ran tarafından 10/Ara/14 22:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    IIS 7 ve üzerini kurmak için ek yazılıma ihtiyacın yok hocam. Denetim masasından halledeceksin herşeyini. İnternete bağlı ol yeter.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    neyi yapamadın hoca nerde nasıl bi sorunla karsılasıyosun söle ona göre yardım edelim.
    iis kurmak için nasıl bir yol izledin önce bize bunu anlat bizde ona göre senaryo belirleyelim sana sende işini hallet.


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
Toplam Hit: 799 Toplam Mesaj: 7