IIS Localhost Sorunu
-
arkadaşlar, ııs serveri pc ye kurdum, ancak bu ıss yi ftp yani domainime nasıl bağdaştıracağımı bilmiyorum, farklı bir pro gerektiriyormu? ıss ye attğım script çalışıyor düzenli, lakin domainime ayrı atınca çalışmıyor, yani ıss yi domainime nasıl bağdaştırıcağım.
edit: yanlış yazmışım ya kafamı kaldı ki. :D IIS
-
Memati92 bunu yazdı
arkadaşlar, ııs serveri pc ye kurdum, ancak bu ıss yi ftp yani domainime nasıl bağdaştıracağımı bilmiyorum, farklı bir pro gerektiriyormu? ıss ye attğım script çalışıyor düzenli, lakin domainime ayrı atınca çalışmıyor, yani ıss yi domainime nasıl bağdaştırıcağım.
edit: yanlış yazmışım ya kafamı kaldı ki. :D IIS
yani wwwroot klasörüne atınca scriptlar çalışıyor sorunsuz bir şekilde, lakin bunun sitede çalışması için nasıl bir yol izlemem lazım.
-
yardım edecek kimse yokmu arkadaşlar.?
-
hocam iis ile domaini birbirine bağlamayacaksın. bi tane windows hostun olacak. ftp ile dosyalarını hosta yükleyeceksin. sonrada varsa ayarları yapacaksın.
-
hostunda bazı bileşenler eksik olabilir bu sebepli çalışmayabilir. Hostcunla görüşmen lazım.
Kendi bilgisayarındaki iss'yi domainine bağlama fikri ise çok çetrefilli uzun bir iş. Sağlam ve sürekli açık internet gerekli. -
sanane bunu yazdı
hocam iis ile domaini birbirine bağlamayacaksın. bi tane windows hostun olacak. ftp ile dosyalarını hosta yükleyeceksin. sonrada varsa ayarları yapacaksın.
hmm anladım hocam, sağol hallettim, internette bir çok bilgi var hangisine inanacağımı şaşırdım, yalan yanlış bilgilerin % si daha çok, birşeyi çok araştırmak veya çok bilmek de iyi değil günümüzde. yaptırdım ayarları ve sağlam çalışıyo. sağolun yardımınız için.
