IIS Localhost Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memati92
    Memati92's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2008
    Erkek

    arkadaşlar, ııs serveri pc ye kurdum, ancak bu ıss yi ftp yani domainime nasıl bağdaştıracağımı bilmiyorum, farklı bir pro gerektiriyormu? ıss ye attğım script çalışıyor düzenli, lakin domainime ayrı atınca çalışmıyor, yani ıss yi domainime nasıl bağdaştırıcağım.

    edit: yanlış yazmışım ya kafamı kaldı ki. :D IIS


    Bizim imzaya ihtiyacımız yok...Biz adımızı duyana imzamızı çakmışızdır... Şeref Ekmek Bulamazken, Şerefsiz Fırın Açıyor amk. mehmetkoc_92@hotmail.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memati92
    Memati92's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2008
    Erkek
    Memati92 bunu yazdı

    arkadaşlar, ııs serveri pc ye kurdum, ancak bu ıss yi ftp yani domainime nasıl bağdaştıracağımı bilmiyorum, farklı bir pro gerektiriyormu? ıss ye attğım script çalışıyor düzenli, lakin domainime ayrı atınca çalışmıyor, yani ıss yi domainime nasıl bağdaştırıcağım.

    edit: yanlış yazmışım ya kafamı kaldı ki. :D IIS

    yani wwwroot klasörüne atınca scriptlar çalışıyor sorunsuz bir şekilde, lakin bunun sitede çalışması için nasıl bir yol izlemem lazım. 


    Bizim imzaya ihtiyacımız yok...Biz adımızı duyana imzamızı çakmışızdır... Şeref Ekmek Bulamazken, Şerefsiz Fırın Açıyor amk. mehmetkoc_92@hotmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memati92
    Memati92's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2008
    Erkek

    yardım edecek kimse yokmu arkadaşlar.?


    Bizim imzaya ihtiyacımız yok...Biz adımızı duyana imzamızı çakmışızdır... Şeref Ekmek Bulamazken, Şerefsiz Fırın Açıyor amk. mehmetkoc_92@hotmail.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    hocam iis ile domaini birbirine bağlamayacaksın. bi tane windows hostun olacak. ftp ile dosyalarını hosta yükleyeceksin. sonrada varsa ayarları yapacaksın.


    Naber la?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hostunda bazı bileşenler eksik olabilir bu sebepli çalışmayabilir. Hostcunla görüşmen lazım.

    Kendi bilgisayarındaki iss'yi domainine bağlama fikri ise çok çetrefilli uzun bir iş. Sağlam ve sürekli açık internet gerekli.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memati92
    Memati92's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2008
    Erkek
    sanane bunu yazdı

    hocam iis ile domaini birbirine bağlamayacaksın. bi tane windows hostun olacak. ftp ile dosyalarını hosta yükleyeceksin. sonrada varsa ayarları yapacaksın.

    hmm anladım hocam, sağol hallettim, internette bir çok bilgi var hangisine inanacağımı şaşırdım, yalan yanlış bilgilerin % si daha çok, birşeyi çok araştırmak veya çok bilmek de iyi değil günümüzde. yaptırdım ayarları ve sağlam çalışıyo. sağolun yardımınız için.


    Bizim imzaya ihtiyacımız yok...Biz adımızı duyana imzamızı çakmışızdır... Şeref Ekmek Bulamazken, Şerefsiz Fırın Açıyor amk. mehmetkoc_92@hotmail.com
Toplam Hit: 697 Toplam Mesaj: 6