İis Ve Asp Hakkında Yardım
-
ya arkadaslar ben iis kurdum bilgisayara asp ogrenmek icin asp uzantılı yaptıgım dosyaları Inetpub un icine atıyom icinden calıstıyom sadece komutlar cıkıyo yardım edermisiniz:s
-
localhost/deneme.asp gibi yazacaksın.Dosyanın üstüne tıklıyorsun sanırım.Html dosyası gibi çalıştırımazsın. iisyi kurunca orda deneme amaçlı dosyalar olacak wwwroot içinde öncelikle tarayıcıda localhost yazarak dene iisyi
-
localhost/deneme.asp yazınca calısıyo
localhost yazıp enter e basınca acılacak sayfalar listelenmiyo
-
yardım yokmu ..
-
iis ozelliklerine girip "Dizinlere Gozatma" secenegini aktive et gozukur
-
ii de onu nerden yapıcam onu nerden gircem :(
-
paylasıma vereceğin klasore sağ tıkla web paylasım de sonra orda bisiler var anlarsınn zatii sonra verdiğin ismi unutma localhost/verdiğin isim dene gir
-
Bilgisayarim sagtus > Yonet > Hizmetler ve Uygulamalar > Internet Information Server > Web Siteleri sagtus > Ozellikler > Giris Dizini sekmesinde oradan yapabilirsin
-
tesekkurler...
Toplam Hit: 848 Toplam Mesaj: 9
