IIS Yı Kuramadım
-
hocalarım herkese ıı aksamlar ben asp ye basladım ııs yı kurdum bılgısayara ama
http://localhost/asp/dunya.asp
yazınca sayfa goruntulenemıyo yazısı cıkıyo nerede yanlısım var yardımcı olabılırsenız sevınırım. -
ulan okadarda annattım :D:D
-
hocam anlattında olmadıkı gene aynı hata sayfa goruntulenemıyo ııs yı kurdum sımdı de ne msn calısıyo nede pc acılıyo :S format cekecem
-
hoca dizine yazma izni falan verdinmi. aslında nicksiz anlatmıştır bunlarıda.
-
Dizinde yazma işi sadece db de problem yapar hoca,inetmgr de asp yi açtınmı hoa Allow etmen lazım default kurduğun zaman forbit gelir.
-
bana da anlatıvirin yaf benim de ihtiyaçım var ben de insanım :D
Toplam Hit: 820 Toplam Mesaj: 6
