İis7 Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efecan123
    efecan123's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2010
    Erkek

    daha önce iis6 ya atabildiğim projeyi iis7 ye attığımda ve çalıştırmaya çalıştığımda şu hatayı alıyorum:

     

    <>

    500 - Internal server error.

    There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

    html sayfayı açabiliyorum ancak aspx sayfaları açamıyorum bi bilgisi olan varsa lütfen yardım edebilir mi?

     


    Benim evim valizimdir. http://efecetir.info
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    ne şekilde atıyorsun. wwwroot un içinemi atıyon sanal dizinmi ekliyon.biraz açıklasan yardımcı oluruz.

     

    bak şöyle yap iss yi çalıştır default siteye ters tıkla uygulama ekle de sonra uygulama adını ve fiziksel yolunu gir. mesela masaüstündeki klasördeyse dosyaların yolu göster default yada clasik pool seç genelde clasik te çalışır.yaptığın uygulamanın sürümüne göre değişir.ayarları sına de iki tane yeşiş ok gelmiyorsa farklı bağlan de sonra bilgisayarı açarken kullandığın kullanıcı adı ve şifresini yaz ok de şimdi ikiside yeşil ok der. tamam tamam de iss den çık.

     

    sonra tarayıcıya localhost/uygulamaİsmi yazdığında çalışır.çalışmazsa uygulama havuzunu değiştir clasik yada defaul olarak biri çalışır.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efecan123
    efecan123's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2010
    Erkek

    NuLL29 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne şekilde atıyorsun. wwwroot un içinemi atıyon sanal dizinmi ekliyon.biraz açıklasan yardımcı oluruz.

     

    bak şöyle yap iss yi çalıştır default siteye ters tıkla uygulama ekle de sonra uygulama adını ve fiziksel yolunu gir. mesela masaüstündeki klasördeyse dosyaların yolu göster default yada clasik pool seç genelde clasik te çalışır.yaptığın uygulamanın sürümüne göre değişir.ayarları sına de iki tane yeşiş ok gelmiyorsa farklı bağlan de sonra bilgisayarı açarken kullandığın kullanıcı adı ve şifresini yaz ok de şimdi ikiside yeşil ok der. tamam tamam de iss den çık.

     

    sonra tarayıcıya localhost/uygulamaİsmi yazdığında çalışır.çalışmazsa uygulama havuzunu değiştir clasik yada defaul olarak biri çalışır.


    -----------------------------

    hocam teşekkür ederim ilgilendiğin için sorunu çözdüm server ın 2 tane framework güncelllemesi eksikmiş onları yapınca çalıştı aklınızda bulunsun iis 7 ye framwork 4 ü yüklemek yetmiyor bazen güncellemesinide yapmak gerekiyor :)


    Benim evim valizimdir. http://efecetir.info
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    edit çözülmüş görmedim diğer mesajı ;)


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 1230 Toplam Mesaj: 4