İkariam Dünya Apollon Hadi TBT
-
Bugün Apollondan hesap açtım.
Server daha yeni.
Oynayanlar veya oynamak isteyenler varsa link atabilirim.
Link isteyenler konuya yazsın pm ile göndereyim hocalar.
-
tüm tbt omegadayız hocam.
http://tahribat.com/Forum-Ikariam-Yeni-Servere-Baslayalim-172361/
PanxeR tarafından 07/May/13 11:54 tarihinde düzenlenmiştir -
At hocam baslariz
-
PanxeR bunu yazdı
tüm tbt omegadayız hocam.
http://tahribat.com/Forum-Ikariam-Yeni-Servere-Baslayalim-172361/
apollonda da başlayın hocam çok yeni daha server
-
pm at hocam vakit bulursam başlarım
Toplam Hit: 1088 Toplam Mesaj: 5
