İki Şey...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    İki şey seni "vasıflı insan "yapar:
    1 İradeye hakim olmak
    2 Uyumlu olmak

    İki şey sana "e değer" katar:
    1 Hitabet ve diksiyon eğitimi almak
    2 Anlayarak hızlı okumayı öğrenmek

    İki şey seni geri bırakır:
    1 Kararsızlık
    2 Cesaretsizlik

    İki şey seni kaşif yapar:
    1 Vasıflı çevre
    2 Birazcık delilik

    İki şey senin ömür boyu boşa kürek çekmemeni sağlar:
    1 Baskın yeteneği bulmak
    2 Cidden sevdiğin işi yapmak

    İki şey başarının sırrıdır:
    1 Ustalardan ustalığı öğrenmek
    2 Kendini güncellemek

    İki şey başarıyı mutlulukla beraber yakalamanın sırrıdır:
    1 Niyetin saf (halis) olması
    2 Ruhsal farkındalık

    İki şey seni milyonlarca insanlardan ayırır:
    1 Problemin değil çözümün parçası olmak
    2 Hayata ve herşeye yeni (özgün,orijinal,farklı)bakış açısıyla yaklaşabilmek.

    İki şey gelişmeyi engeller:
    1 Aşırılık (mübalağa,abartı,ifrat,tefrit)
    2 Felaket odaklılık

    İki şey çözüm getirir:
    1 Tebessüm (gülümseme,sırıtma veya kahkaha değil!)
    2 Sükut (susmak)

    İki şey"kalitesiz insan"ın özelliğidir:
    1 Şikayetçilik
    2 Gıybet,dedikodu

    İki şey çözümsüz görünen problemleri bile çözer:
    1 Bakış açısını değiştirmek
    2 Empati yapmak (muhatabın yerine kendini koymak)
    İki şey yanlış yapmanı engeller:
    1 Şahıs ve olayları akıl ve kalp süzgecinden geçirmek
    2 Kul hakkından korkmak

    İki şey seni gözden düşürür:
    1 Demagoji (laf kalabalığı)
    2 Kendini ağıra satma (övme,vazgeçilmez gösterme vs ..)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    İki şey çözümsüz görünen problemleri bile çözer:
    1 Bakış açısını değiştirmek
    2 Empati yapmak (muhatabın yerine kendini koymak)
    -------------------------
    bu sehirde bunu yapmadığı için kimse beni anlamıyor...
    paylaşşım için teşekkürler..

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    Yha kaptan git uyu lan :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enigmatic
    Enigmatic's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    çok güzel hoca ellerine sağlık...

    İyi orta gol getirir
Toplam Hit: 688 Toplam Mesaj: 4