İki Şey İnsanı Ne Yapar
-
İki şey insanı "nitelikli insan" yapar: 1 İradeye hakim olmak 2 Uyumlu olmak
İki şey "ekstra değer" katar : 1 Hitabet ve diksiyon eğitimi almak 2 Anlayarak hızlı okumayı öğrenmek
İki şey geri bırakır: 1 Kararsızlık 2 Cesaretsizlik
İki şey kaşif yapar: 1 Nitelikli cevre 2Biraz delilik
İki şey ömür boyu boşa kürek çekmemeni sağlar: 1 Baskın yeteneği bulmak 2 Cidden sevdiğin işi yapmak
İki şey başarının sırrıdır: 1 Ustalardan ustalığı öğrenmek 2 Kendini güncellemek
İki şey başarıyı mutlulukla beraber yakalamanın sırrıdır: 1 Niyetin saf olması 2 Ruhsal farkindalik
İki şey milyonlarca insandan ayirir: 1 Sorunun değil çözümün parçası olma 2 Hayata ve her şeye yeni (özgün,orijinal,farklı) bakış acısıyla yaklaşabilmek.
İki şey gelişmeyi engeller: 1 Aşırılık (mübalağa,abartı,ifrat,tefrit) 2 Felakete odaklanmış olmak
İki şey çözüm getirir: 1 Tebessüm (gülümseme,sırıtma veya kahkaha değil!) 2 Sukût (susmak)
İki sey"kalitesiz insan"ın özelliğidir: 1 Şikayetçilik 2 Dedikodu
İki şey çözümsüz görünen problemleri bile çözer: 1 Bakış acısını değiştirmek 2 Karsındakinin yerine kendini koyabilmek
İki şey yanlış yapmanı engeller: 1 Şahıs ve olayları akil ve kalp süzgecinden geçirmek 2 Hak yememek
İki şey kişiyi gözden düşürür: 1 Demagoji (laf kalabalığı) 2 Kendini ağıra satmak (övmek,vazgeçilmez göstermek)
-
10 numara muck you saol :/
-
güzel
-
eyw hocam güzel :/
-
dünyadaki deilde bide ahiretteki iki şeyi bulsak. iki şeyle kurtarsak ahireti !
