folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder İki Sınıfa Da Local Ağ Kurma Sorunu



İki Sınıfa Da Local Ağ Kurma Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LION
    LION's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2011
    Erkek

    arkadaşlar şimdi ben bi dernekte çalışıyorum ve iki tane yan yana sınıf var bunların birine ağ kurdum ve bir tane ana masa yaptım bütün bilgisayarları birbirine bağladım ağ bağlantılarında 10 bilgisayarda birbirini görüyor .

    diğer sınıfada ağ kurdum aynı ağa bağladım yani birinci kurduğum sınıfın ağına ve ana masa bir tane ve aynı.

    (bu arada internet dernek müdürünün odasından bizim sınıftaki siviçe geliyor ve iki sınıfta aynı kablodan gelen interneti kullanıyor.)

    şimdi sorunum şu: birinci sınıftaki bütün bilgisayarlar birbirlerine bağlanabiliyorlar.yani içerikleri görebiliyorlar lakin ikinci sınıf kendi içinde birbirlerinin bilgisayarına giremiyorlar ama birinci sınıftaki bilgisayarlara girebiliyorlar.birinci sınıftaki bilgisayarlarda ikinci sınıftaki bilgisayarlara giremiyorlar.


    not: ip atandı ağdaki tüm bilgisarların baylaşılan belgelerimi paylaştırdım.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Coiner
    Coiner's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    aynı ip bloğundan ip ver bütün bilgisayarlara ve iki switch arasına cross kablo çek tamamdır.

     

    edit: ben çok yanlış anlamışım ya la :|

    Coiner tarafından 27/Şub/13 17:44 tarihinde düzenlenmiştir

    www.fenomenevi.com | Sosyal medyanın her mecrasında 6 yıldır kesintisiz olarak müşterilerimize destek vermekteyiz. Amacımız müşteri deneyimini en üstte tutmak ve hizmetlerimize 24 saat devam edebilmek. Fenomenevi.com adresinden 7/24 kesintisiz olarak sipariş verebilirsiniz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LION
    LION's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2011
    Erkek

    ip bloğu aynı tek swich yinede olmuyo.ikinci sınıfta daha önceden bir ağ kurulmuştu bir program paylaşımı için ikinci sınıftaki programın paylaşıldığı bilgisayar ağda sorunsuz girilebiliyor iki sınıftada.

    ama ikinci sınıftaki diğer bilgisayarlar ağda görünmesine rağmen birbirleriyle dosya paylaşımı gerçekleştiremiyorlar birinci sınıfta dahil.

     

    bilenler lütfen yardım etsin. 

Toplam Hit: 646 Toplam Mesaj: 3