İki Ufak Problem..
-
bir arkadaşla modemleri değiştirmek istiyorduk fakat benim modemi onun pc görmüyor evet aynen öyle oluyor görmüyor
İP adresinden modem ayarlarını açamıyorum ne yaptıysam bulamadım aklıma gelen herşeyi yaptım ama yok
arkadaşta zaten daha önce başka bir modem takmaya çalışmış gine görmemiş sizce sorun nerden kaynaklanıyor olabilir işallah anlatabilmşimdir ...
ikinci olarak pc yi her açtığımızda masa üstü boş geliyor ben kendim görev yöneticisinden explorer.exe yi çalıştırıp simgeleri getiriyorum fakat pc resetlenince ekrar aynısı oluyor bunu nasıl çözebilirim ?
şimdiden çok saolun
bunu bu gece çözmem gerekiyor yarım arkadaşın modemini alıcam :P
-
modem görmemesi ethernet kartından kaynaklanıyor olabilir. onu bi test et bakalım.
explorer.exe gelmiyorsa,aşağıdakileri notepade yapıştır uzantısı reg olacak şekilde kaydet. sonra çift tıkla. açılışta çalışması lazım.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"explorer"="\"C:\\WINDOWS\\explorer.exe\""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OptionalComponents]
@=""[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OptionalComponents\IMAIL]
"Installed"="1"
@=""[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OptionalComponents\MAPI]
"NoChange"="1"
"Installed"="1"
@=""[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OptionalComponents\MSFS]
"Installed"="1"
@=""
