İkinci Sinifa Kayitlanmassak Ne Olur?
-
2. sinifa kayitlanmazsak sinifta kalmis mi oluruz? Yoksa kayit mi silinir?
-
kayıtlanmazsak mı? Hangi dili konuşuyorsun?
-
u235 bunu yazdı
kayıtlanmazsak mı? Hangi dili konuşuyorsun?
ders kaydi yapmak? basliktan baska anlam mi cikiyor? -
zeybekustasi bunu yazdıu235 bunu yazdı
kayıtlanmazsak mı? Hangi dili konuşuyorsun?
ders kaydi yapmak? basliktan baska anlam mi cikiyor?para yatırır, ders kaydı yapmazsan sorun olmaz.
-
TeRRoR bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
u235 bunu yazdı
kayıtlanmazsak mı? Hangi dili konuşuyorsun?
ders kaydi yapmak? basliktan baska anlam mi cikiyor?
para yatırır, ders kaydı yapmazsan sorun olmaz.
harc yokki artik -
zeybekustasi bunu yazdıTeRRoR bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
u235 bunu yazdı
kayıtlanmazsak mı? Hangi dili konuşuyorsun?
ders kaydi yapmak? basliktan baska anlam mi cikiyor?
para yatırır, ders kaydı yapmazsan sorun olmaz.
harc yokki artikha doğru, yinede bi danışman hocanla yada öğrenci işleri ile görüş sonra taklaya gelme.
-
Hocam madem harç ödemiyorsun sen ders seçimlerini yap ama gitme okula. İki türlüde o sene okumamış olacaksın.
-
DrKill bunu yazdı
Hocam madem harç ödemiyorsun sen ders seçimlerini yap ama gitme okula. İki türlüde o sene okumamış olacaksın.
Kendim icin sormuyorum hocam :) Kardesim ek tercihleri bekliyor ilk siniftan kaldi ikinci sinifada kayit yapmadik su an tekrar mi kaldi onu soruyorum ders kaydida doldu suresi -
zeybekustasi bunu yazdıDrKill bunu yazdı
Hocam madem harç ödemiyorsun sen ders seçimlerini yap ama gitme okula. İki türlüde o sene okumamış olacaksın.
Kendim icin sormuyorum hocam :) Kardesim ek tercihleri bekliyor ilk siniftan kaldi ikinci sinifada kayit yapmadik su an tekrar mi kaldi onu soruyorum ders kaydida doldu suresiTamam şimdi anladım mevzuyu. Eğer tercihlerinden birini kazanırsa üniversiteden kaydını aldırsın hocam. Ama bir araştır bak emin değilim.
-
benim zamanımda kayıt yaptırmadınmı kaydın donduruluyordu. şuanda öylemi bilmiyorum.
-
ders kaydı yapmazsan kaydın silinebilir, ancak ders kaydı yapıp okula gitmezsen tüm derslerden devamsızlıktan kalırsın hepsini seneye tekrar almak zorunda kalırsın.
