İleri Sayaç (İstek)
-
yıl, ay, gün, saat, dakika ve saniye cinsinden geçen süreyi gösterecek sayaç arıyorum hocalar.
zamanım kısıtlı olmasa kendim öğrenip yapmak isterdim ama...
gugıldan bulduğum sayaçlar kullanıcı tarafında çalıştığı için her kapanışta sıfırlanıyor. sayacı veritabanına mı bağlamam gerekicek?
en azından bi yol haritası çizin bana müritler :)
-
gecen sureyi gosterecek derken hocam? birde bulundugun zamanimi gosterek yoksa geriye dogru mu akacak. mesela 9 gun 9 saat 9 dk 9 sn kaldi gibi :)
-

Link : http://hotfile.com/dl/129966044/8eb4dcb/yl_sayac.rar.html
editle istediğin hale getir
-
böyle birseymi?
http://murat55.bplaced.net/55/
-
aynen böyle bir şey :) sizleri seviyorum...
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
gecen sureyi gosterecek derken hocam? birde bulundugun zamanimi gosterek yoksa geriye dogru mu akacak. mesela 9 gun 9 saat 9 dk 9 sn kaldi gibi :)
-----------------------------illuminati ile murat55 tam aradığım şeyi buldular hocam sen de saol :)
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------

Link : http://hotfile.com/dl/129966044/8eb4dcb/yl_sayac.rar.html
editle istediğin hale getir
-----------------------------Hocam bunun mesela üstüne tıkladığımızda videoya dönüşse olurmu? Yapabilirmisin öyle bişi?
-
Linkler yenilenebilirmi?
-
Eğer işin halledilmiş olmasaydı kendi yazdığım saniye işini upload yapardım benim yaptığm sistemde php ile her seferinde serverdan saat alıyorum ona göre yapıyorum
-
MuRaT55 bunu yazdı:
-----------------------------böyle birseymi?
http://murat55.bplaced.net/55/
-----------------------------Murat hocam bunu bana da yapsana ya :D
