

İletişim Formumu Tamamlayacak Biri ( Asp Yada Php ) [ İstek ]
-
Merhaba arkada$lar
http://www.creativedizayn.com/form/index.html
Bu iletişim formuna kodların entegre edilmesi gerek kafam dagınık acayipim yapamiyacak haldeyim Foxxly yada herhangi asp yada php bilen bir mürid yapabilirmi acaba hemen.
Bilgileri email'e gonderse yeter.
iletisim formunun indexi ve resimleri : http://www.creativedizayn.com/form/desktop.rar
Şimdiden çok te$ekkurler.. -
hocam sen html halini, yani kullanıcı arayüzünü tasarlayıp koy buraya. mail göndericek olan işlem sayfasını php'de yapıp eklerim ben.
-
Hocam koydum zaten
üstte goremedin heralde :S
http://www.creativedizayn.com/form/index.html -
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------Hocam koydum zaten
üstte goremedin heralde :S
http://www.creativedizayn.com/form/index.html
-----------------------------ben benzerini istiyosun sandım :) birazdan bu mesajda editler eklerim.
http://rapidshare.com/files/129130107/www.rar.html
kolay gelsin.
-
Çok te$ekkurler hocam :)
Çok makbule geçtin , ellerine sağlık (: -
Hocam yanlız gönder diyince $öyle bir hata verdi ;

Nedeni nedir bunun ? host dan kaynaklanan birşeymi yoksa scriptdenmi ? -
hocam kendi sunucumda denedim maili sorunsuz bi şekilde (hatta spam bile olmadan) direk gelen kutusuna geldi.
hatada da yazdıgı gibi SMTP server'dan kaynaklanıyor. yani sunucundan.
-
Peki nasıl çözülebileceği hakkında bi fikri olan varmı ? :S
-
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------Peki nasıl çözülebileceği hakkında bi fikri olan varmı ? :S
-----------------------------host'u aldıgın yer ile irtibata geç. eğer sunucu seninse bilgim yok :|
-
SMTP Ayarlarını yapman lazım :|